Onzekerheden op sexueel gebied, penislengte? Homo of hetero?

  • 22 August 2018
  • 5 reacties
  • 311 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Jongens, ik denk dat ik jullie kan helpen met jullie onzekerheden,
Mijn naam is solomon
Ik ben 13 , mijn penis is stijf 22 cm!!

Hoi mijn naam is sam,
Ik ben 12 en mijn penis is 9 cm stijf.

Klein groot dik dun, iedere penis is uniek op zijn eigen manier.
Denk je nou echt dat een vrouw je afwijst omdat je een kleine hebt? Of omdat hij een rare kronkel heeft?
Nee, natuurlijk niet. Als je vrouw/man echt van je houdt dan maakt lengte geen verschil.persoonlijkheid is dan het belangrijkste.
Je bent 13 jaar en je bent nu al onzeker of je wel een grote hebt, who cares?
Je bent net in de puberteit en je gaat nog ontzettend groeien dat weet ik 100% zeker.
Ieder mens is uniek en mooi op zijn eigen manier, ongeacht of je klein dik slank of lang bent.
Vraag je je eerder af hoelang de gemiddelde groei duurt of wanneer het stopt.
Door deze vragen te stellen kom je op een antwoord wat je gaat helpen,
Je lichaam groeit ongeveer door tot je 18, dat betekent dat je nog 5(!) Jaar hebt om te groeien!
En stel je bent 16, en je penis blijft zo klein? Misschien komt dat wel omdat hij wat later groeit, of ineens een enorme groeispurt krijgt.
Ik snap jullie onzekerheden, zelf ben ik 14 en ik ben ook welleens onzeker geweest en geloof me jij met alle andere pubers ben jij welleens onzeker, niet persee over je penis maar bijvoorbeeld wat mensen van je denken.
Dus ga nu alsjeblieft niet vragen: ik ben 13 en mijn penis is 10 cm als hij stijf is , is dat normaal?, want dat maakt je alleen maar onzekerder over iets wat nu nog totaal niet belangrijk is.
Het komt allemaal goed. Geloof me maar.

Ik weet niet of ik nog genoeg tekstruimte heb maar nu ook iets tegen mensen die twijfelen of je homo of hetero bent,
Je bent pas homo als je verliefd word op hetzelfde geslacht, dus;
Als je je voelt aangetrokken tot het experimenteren of daadwerkelijk sex hebben met iemand van hetzelfde geslacht maakt dat jou niet meteen homo!
Je bent pas homo als je iets voelt voor het persoon zelf, niet als je kijkt wat er in zijn/haar broek zit.
Ik heb zelf ook geexperimenteerd 3 x zelfs, experimenteren is harstikke goed, zo kan je zien wat je op sexueel gebied leuk of aantrekkelijk vind.
Dit maakt je dus niet meteen homo.
Kijk je liever naar mannen die het doen? Het maakt je nog steeds geen Homo.
Dus in het kort
Homo zijn is het vallen op iemand van het andere geslacht, zijn persoonlijkheid dan.

Mochten jullie nog vragen hebben, stel ze gerust.



Wat kom ik volwassen over?

5 reacties

Is het normaal dat ik het geil vindt om buiten naakt in het bos te lopen
En ik ben 13 en heb nog geen sperma
En ik ben 13 en heb nog geen sperma
Nee dat is niet raar
Is het normaal dat ik het geil vindt om buiten naakt in het bos te lopen
Zoalng jij het leuk vind en je er geen mensen mee lastig valt is het prima, ik snap je wel?
Is het normaal dat ik het geil vindt om buiten naakt in het bos te lopen ik snap je best maar kijk wel uit want naaktlopers op straat zijn strafbaar volgensmij

Reageer