Beantwoord

onzeker over vingeren

  • 30 March 2020
  • 3 reacties
  • 633 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

(Let  maar niet op hierboven)

Haii, ik ben Girl en ik heb advies nodig.

Oké dus ik heb een hele goeie vriendin, en laatst praatte ik met haar over een ervaring die ik gehad heb. 
 

Oké, ik had laatst een feestje met vrienden, en er was zo’n spel dat je je hand opsteekt, en dan wordt er een vraag gesteld, als je die naar beneden doet heb je wat er gevraagd is wel eens gedaan. We zijn gewoon een hele gezellige, gemixte, normale en leuke vriendengroep, maar op een gegeven moment werd er gevraagd aan de meiden of één van hun wel eens gevingerd heeft, ik en een andere vriendin staken onze hand op en drie meiden niet. En toen zei die vriendin: iedereen heeft dat toch wel eens gedaan? Dus dat dacht ik ook. 

Toen ik dat verhaal vertelde aan die hele goeie vriendin, zei ik ook van ja dat is toch niet zo raar dat ik dat wel eens gedaan heb? En ze keek me een beetje gek aan en zei toen, nou ja, ik heb er geen behoefte aan maar als jij dat doet dan doe je dat toch? En ik weet niet waarom maar ik voel me er nu echt heeeeeel onzeker door. 

 

2e alinea is het verhaal en 1e+3e  is een andere vriendin dan van in het verhaal



Ik weet eigenlijk ook niet waarom ik dit hierop zet.

icon

Beste antwoord door Anonymous 30 March 2020, 23:26

Bekijk origineel

3 reacties

Hey Girl,

 

Ik snap heel goed dat je je wellicht onzeker kan voelen door wat anderen zeggen en denken over bepaalde dingen. Heb ik zelf ook veel last van, en daarmee ook nog veel meer mensen, het is dus zeker niet vreemd dat je je hier onzeker over voelt. 
 

Die onzekerheid is nergens voor nodig in dit geval omdat het inderdaad, zoals je vriendin al zei, heel normaal is om jezelf te vingeren als meisje. De meiden die hebben aangegeven dit niet te doen omdat ze er geen behoefte aan zouden hebben doen het heel erg waarschijnlijk ook gewoon, er hangt nog altijd een soort van taboe op het vingeren onder meisjes. Veel zeggen dit niet te doen omdat ze zich er voor schamen om een bepaalde reden. Wat jij en je vriendin deden is eigenlijk goed, gewoon eerlijk antwoorden op de vraag, want het is helemaal niet gek. En die vriendinnen van je zullen je echt niet raar gaan aankijken nu, omdat zij het waarschijnlijk ook gewoon normaal vinden. Alleen ze durfen niet te zeggen dat ze het zelf ook doen.

 

Ik zou je dus nergens druk om maken en gewoon lekker verdergaan.

 

 

groetjes,

 

360popescope

hey,

je hoeft je echt niet onzeker te voelen! Sommige mensen vinden het fijn en andere niet, iedereen is anders. Ik kan je vertellen dat heel veel meiden vingeren en het is ook gewoon gezond en normaal. Als jou vriendin het niet doet is dat ook prima, iedereen zijn ding toch?

Oeps, let maar niet op die reactie en beantwoord dingen, dat ging per ongeluk haha

Reageer