Vraag

Onzeker over penislente

  • 16 October 2021
  • 6 reacties
  • 392 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4

nou kijk ik ben 15 en mijn penis is nu al bijna 20 cm. maar als ik dat vergelijk met lengtes van vrienden is dat echt 5 centimeter langer en ik ben daar best wel onzeker over. 

is dit iets waar ik me zorgen over moet maken of is dit gewoon normaal?


6 reacties

Zou ik geen zorgen over maken. Tenzij je erg echt in het dagelijks leven last van hebt. Maar 20cm is wel een grote maat en best veel mensen vinden dat aantrekkelijk dus k zou t als ik jou was gewoon als een voordeel zien en beetje trots zijn mag uiteindelijk denk k ook wel xd

Reputatie 4
Badge +4

Weet ik maar ik ben er best wel onzeker over omdat hij bij anderen echt 5 of 6 cm kleiner is

Reputatie 1
Badge

Hey Anoniem200678, om te beginnen: dit is NIET iets om je voor te schamen, in tegendeel: sommige meiden vinden dit juist heel aantrekkelijk! Dit heb je, of omdat je aftrekt en dat de groei bevorderd, OF gewoon omdat je puberteit hebt en je gewoon bent wie je bent!

Niets om je voor te schamen!

Als je echt niet blij bent ermee, draag dan altijd stevige boxers en een niet te strakke broek. Dirty mind is ook niet geweldig, omdat je dan misschien stijf wordt.

Nogmaals: HIER IS NIKS MIS MEE! Je bent hoe je bent en dat moeten mensen accepteren en respecteren.

Groetjes, Ik Ben 3 Jaar.

Reputatie 4
Badge +4

@Ik Ben 3 Jaar Waarom zouden meiden dit aantrekkelijk vinden eigenlijk?

Hoi Anoniem200678

Ik weet niet wat ik er zelf van vind, aangezien ik nog niet lichamelijk op die manier contact heb gehad met iemand. Maar ik denk dat best wel wat mensen het aantrekkelijk vinden als een jongen een grote penis heeft. Dat kom je niet elke dag tegen.

Veel jongens zijn eerder onzeker dat  die van hun te klein is. Ik denk dat je je vooral niet te veel moet schamen. Je moet je vooral geen zorgen om maken.

Reputatie 2
Badge +2

niets om je zorgen over te maken, de ene jongen heeft nou eenmaal een grotere of kleinere lul dan de ander.

dat jij een flinke lul hebt is prima, gewoon lekker van genieten en je zult zien dat het echt niet zo erg is als je denkt.

 

je zit met 20cm boven het gemiddelde, sommige meiden vinden dat aantrekkelijk.

net zoiets als meiden met grote borsten, sommige jongens vinden dat ook erg geil (zoals ik)

Reageer