Vraag

onzeker over mijzelf

  • 14 August 2020
  • 6 reacties
  • 180 Bekeken

Badge

ik ben heel onzeker over mijzelf vooral ik nog nooit verkering heb gehad. en ook omdat ik nog geen borsten heb enzo.  hebben jullie daar tips voor??

P.s ik ben 13


6 reacties

Iedereen is wel eens onzeker, ik ook, maar dat is helemaal nergens voor nodig!! maarja makkelijker gezegd dan gedaan!

Dit is echt niet nodig. Dat je nog geen verkering hebt gehad is helemaal niet erg. Het hangt er maar net vanaf wie je tegenkomt natuurlijk.

Je bent nu pas 13, ongeveer begin van de puberteit. Die borsten enzo komen echt nog wel. Geef het even de tijd.

 

Groetjess

Reputatie 2
Badge +1

Hey 

Ik ben 14 en ik snap precies wat je zegt ik heb dit allemaal ook. Ik heb wel een x een crush gehad maar die zag mij niet staan. Ik draag wel een bh ook al heb ik geen borsten want dan lijkt het alsof ik iets heb. Maar je hoeft niet onzeker te zijn hoor want het komt allemaal vanzelf.

 

Reputatie 4
Badge +3

Heey, ik ben ook 13 jaar en ik beb ook geen borsten. Maar je gaat daar alleen maar meer mee zitten als je het niet zo laat zijn. Er zijn een hoop problemen in de wereld en die borsten komen echt nog wel, vertrouw me. Ik vind het zowiso echt belachelijk dat daar ineens allemaal zo moeilijk over word gedaan. Je bent goed zoals je bent. 

Tip: stel jij had een vriendin die ook geen borsten heeft, zou jij dan zeggen dat dat lelijk is, nee. Want dat is het ook niet. Behandel jezelf gewoon net als een vriendin, want je bent het niet waard om onzeker te zijn💋

hey ik ben een jongen en vind meestal meiden met kleinere borsten leuker en liever dus je hoeft daar echt niet onzeker over te zijn en met kleine borsten kan je ook een leuk vriendje vinden maar je bent nog jong en dat vriendje komt vanzelf wel

meid je bent 13, je borsten komen echt nog wel. Ik wee tt van mijn broer dat ie ook kleinere borsten juist wel schattig vind net als zijn vrienden. Maak je niet druk en bekering is alleen maar irritant. Zo kan je niet meer zoenen met mensen op feestjes

Reageer