Vraag

onzeker over mijn geslachtsdeel

  • 24 July 2020
  • 3 reacties
  • 127 Bekeken

Badge

Hey ik ben een jongen en ben erg onzeker over mijn penis hij heeft ook allemaal pigment vlekken de lengte is volgens mij zeker niet teklein maar ik ben bang dat als ik seks ga hebben met mijn vriendin ze afhaakt omdat ze mijn penis vies vindt wat kan ik doen om zekerder teworden?

Groet!


3 reacties

Hoi

 

Wat vervelend dat je onzeker bent over je geslachtsdeel. Onzeker zijn is niet fijn, ook al zijn de meesten wel onzeker over iets. 

 

In de meeste gevallen is het zo dat, wanneer je met iemand tussen de lakens duikt, je diegene al wat beter kent. Je betekent dan al het een en ander voor elkaar, waardoor de kans erg klein wordt dat je partner afhaakt om iets als pigmentvlekken. Haken ze daar wel op af getuigt dat van een gebrek aan respect, en schop je diegene maar je bed uit. 

 

Maak je je soms zorgen over de pigmentvlekken? Zijn deze nieuw, of heb je ze altijd al gehad? Als de vlekken je erg storen of ze veranderen van vorm en kleur, ga je best eens langs bij de huisarts. Gewoon, voor de zekerheid. Bij de huisarts hoef je je trouwens niet te schamen; die is er voor dit soort dingen. 

 

Gr. Kenshin

Badge

Fijn dankjewel 

Heyy

Velen hier zijn onzeker over iets! Geen zorgen! 

Je bent van 2006, wat betekent dat je nog relatief jong bent, het uitzicht van je penis kan nog veel veranderen!

Aangezien je vrienden en jij nog geen seks hebben gehad is ze niet samen met je voor je penis. Daarom ga ik er ook van uit dat ze zich er niet aan zal ergeren, slaat staan dat ze je dumpt voor die pigmentvlekken. 

Stel dat ze je dumpt omdat je die pigmentvlekken hebt. Wil jij samen zijn met iemand die je kiest op het uitzicht van je penis? 9/10  van de tijd dat je elkaar ziet ziet ze je penis niet. Buiten als jullie nudisten zijn maarja dat is een ander verhaal. 

Maak je niet zo'n zorgen. Het boeit mensen veel minder hoe de penis eruitziet dan wij jongens denken. 

Groetjs

Reageer