Skip to main content
Vraag

onzeker over mijn arm en nudes stuuren

• December 16, 2025
  • 3 reacties
  • 296 Bekeken

Forum|alt.badge.img+3

Hoi ik ben een jongen van 15 bijna 16 en heb toch iets waar ik niet helemaal weet hoe ik me er over moeten voelen

ik trek namelijk regelmatig af en doe het echt 3 keer per dag en ik ben een beetje onzeker aan het worden over of je het kan zien aan mijn arm want zo lijkt het wel zo en ik trek niet af op natuurlijke wijze ik ga meestal op Reddit en ga via Reddit praten met mensen van over de hele wereld  en daar dan een beertje geil mee chatten, het zijn vooral oudere vrouwen die heel dominant tegen me Doen (ik heb namelijk wat issues) maar daar bij stuur ik soms nog wel eens naakt foto’s dat doe ik vooral omdat ik dat heel erg opwindend vind maar ik weet dat het schadelijk kan zijn. Ik zorg er wel voor dat ik niet mijn gezicht laat zien omging stem laat horen en dat ze eigenlijk niks van me weten ik gebruik nooit mijn eigen naam en stuur altijd foto’s van mijn penis van onder mijn deken en ben heel voorzichtig en ik weet dat er eigenlijk niks kan gebeuren maar toch blijft het aan me knagen. Ik heb al een paar keer geprobeerd te stoppen maar het lukt me eigenlijk echt niet dus heeft iemand misschien tips?

3 reacties

• December 16, 2025

@Anoniem081  wat heeft de tekst met de titel te maken!

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • December 16, 2025

@Anoniem081  wat heeft de tekst met de titel te maken!

Nu je het zegt ik heb zelf eigenlijk ook geen idee

• December 17, 2025

😂