Skip to main content

onzeker over lengte penis

• May 1, 2026
  • 4 reacties
  • 35 Bekeken

Ik bem 15 jaar en mijn penis is 19cm stijf is dat normaal klein of groot?? En wil ook heel graag seks met iemand weet iemand hoe ik daar af kan komen of het kan doen?

4 reacties

Forum|alt.badge.img
  • May 2, 2026

@Anoniem888999 wees blij met je penis lengte. Dat is groot. Ik ben zelf ook 15 en mijn lul is maar 14.5cm stijf

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • May 2, 2026

Das groot en ik geloof er niks van. Gemiddelde is 13 cm. En srs wat maakt de lengte nou uit? Gebruik de zoekknop zou ik zeggen.

Yusa  

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • May 2, 2026

Ik bem 15 jaar en mijn penis is 19cm stijf is dat normaal klein of groot?? En wil ook heel graag seks met iemand weet iemand hoe ik daar af kan komen of het kan doen?

Hey je hoeft niet onzeker te zijn met je  grote het best wel groot  en is je dikkte 🥰

Mag je tip geven voor je eerst keer dat rustig aan doet en dat ze goed nat is anders heeft ze veel pijn en kan ze uitscheuren als je de snel gaat 

Je mag wel trots zijn met je piemel 😘

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • May 2, 2026

op het forum heb ik weleens gelezen dat je piemel zou kunnen doorgroeien tot rond 18 jaar, dus misschien wordt je piemel nog wel groter ook al is je piemel nu al groot volgens mij. soms is te groot ook niet fijn. zoek een leuke vriend of vriendin en bouw het langzaam op dus niet meteen op sex uit zijn dus nu zelf maar net als veel jongens met je piemel spelen.