ik heb een vriend en ik ben zelf nog maagd, niks erg daaraan maar hij wil dus wel seks hebben maar ik eigenlijk niet... ik wil closer met hem zijn enzo maar elke keer als zijn hand naar beneden gaat of zo iets word ik ontzettend bang en denk ik nee!! ik vind dit heel raar... ik ben 18 ik zou juist toch seks willen hebben met jongens? en al helemaal mijn vriend... hebben meer mensen dit?
Bladzijde 1 / 1
Heyy,
Het is niet raar dat je het niet wilt, je bent er misschien gewoon nog niet klaar voor en dat geeft niks! Je moet seks hebben wanneer het je fijn lijkt en wanneer je er oké mee bent. Als je het doet om iemand anders een plezier te doen, is de kans dat je later spijt krijgt erg groot. Ik zou het gewoon eerlijk tegen je vriend zeggen, als hij echt van je houdt wacht hij tot je er klaar voor bent!!
Het is niet raar dat je het niet wilt, je bent er misschien gewoon nog niet klaar voor en dat geeft niks! Je moet seks hebben wanneer het je fijn lijkt en wanneer je er oké mee bent. Als je het doet om iemand anders een plezier te doen, is de kans dat je later spijt krijgt erg groot. Ik zou het gewoon eerlijk tegen je vriend zeggen, als hij echt van je houdt wacht hij tot je er klaar voor bent!!
dankje voor je rea!! dat zegt mijn ma ook ja maar wat als ik er nooit klaar voor ben, mijn vriend weet ht ook en wacht al 3 maanden (best sneu voor hem) maar ik doe sws niks zonder dat ik ht niet wil....
ik wil alleen zo graag weten waarom ik het niet durf
ik wil alleen zo graag weten waarom ik het niet durf
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.