Skip to main content
Vraag

onveilige seks met zusje

• August 15, 2025
  • 4 reacties
  • 2066 Bekeken

Hoi ik heb een vraag over iets wat laats gebeurd is

Ik was dus aan het rukken op mijn kamer en toen kwam mijn zusje binnen lopen en zag mij en  ging meedoen (we hebbe nog wel eens eerder gedaan zie vorige topic) en dus even later hadden we seks maar wel onveilig maar ze is dus nog niet ongesteld dus kan ze nu zwanger raken?

btw ik weet dat het niet mag, sorry 

*tekst aangepast door de Kindertelefoon, forumregel 6*

4 reacties

• August 16, 2025

@Anojonge2009  beetje raar verhaal maar als het klopt kan zij denk ik wel zwanger worden ja en zeker als je sperma en/of voorvocht hebt. En los van dit moet je geen seks hebben met familie. Ik heb een jonger broertje en heb hem leren aftrekken, en soms trekken we samen af dus ieder elkaars piemel we raken elkaar dus dan niet aan

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 16, 2025

Nog steeds wtf, echt goor  ​@Anojonge2009. En ja ze kan zwanger raken. Wat hartstikke illegaal is.

https://zedendelict-advocaat.nl/incest-wetsartikel-249-strafrecht/

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • August 16, 2025

@Wolf alleen verboden als het tussen een volwassene en een kind gebeurt, niet tussen 2 volwassen of 2 kinderen.

Los daarvan: ​@Anojonge2009 ja, ze kan nu zwanger zijn.  Zullen jullie ouders fijn vinden.

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • August 16, 2025

Ja als ze binnenkort voor het eerst ongesteld ging worden dan kan zei zeker zwanger raken van je dus stop hier meteen mee om het te doen met haar als ze zwanger raakt heb je een heel.groot probleem met je ouders en politie want het is strafbaar