Vraag

Onveilige seks

  • 18 November 2018
  • 2 reacties
  • 496 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb gisternacht seks gehad voor de eerste keer met mijn vriend. We hebben in totaal 3x seks gehad (waarvan de laatste deze middag).De eerste keer gebruikte we een condoom maar de 2e en de 3e is hij ‘voor het zingen de kerk uit gegaan’ (dat betekend dat hij voor het klaarkomen er uit gaat). Ik heb volgensmij voorvocht binnen gekregen. Ik zit 4 dagen voor mijn ovulatie (hoogste kans dat ik zwanger wordt). Ik wil er niet met mijn moeder over praten want dan heb ik echt voor mijn hele leven ruzie. Ik zit te denken aan de morning after pil. Maar ik ben 14 en weet niet of ik dat mag halen zonder ouderlijk toezicht. En ook niet of het dan in de computer komt te staan zodat mijn ouders er misschien achter kunnen komen. Ik ben radeloos.. help! X

2 reacties

Als het goed is kun je die pillen gewoon kopen zonder daar eerst toestemming van een meerderjarige te hebben.
Drogisten e.d. zullen dat product verkopen.

Ik denk niet dat een dergelijke aankoop ergens anders te zien zal zijn, tenzij je hem bijvoorbeeld bestelt.
In dat geval moet je gewoon je geschiedenis wissen.
Als het goed is kun je die pillen gewoon kopen zonder daar eerst toestemming van een meerderjarige te hebben.
Drogisten e.d. zullen dat product verkopen.

Ik denk niet dat een dergelijke aankoop ergens anders te zien zal zijn, tenzij je hem bijvoorbeeld bestelt.
In dat geval moet je gewoon je geschiedenis wissen.

Hartstikke bedankt !

Reageer