Onveilig Seks Met Zusje Gehad

  • 6 July 2021
  • 3 reacties
  • 20136 Bekeken

Badge

Hallo iedereen! Ik ben tom (niet mijn echte naam) en ik ben 14, mijn zusje is 12.

Het begon mij op te vallen dat mijn zusje het steeds vaker over seks had en veel aan mij begon te zitten. Ik vond dat toen best raar mar ik begreep ook wat een zusje aan het doen was...  ik kwam dus terug van school en het regende toen ik naar huis moest fietsen en dus toen ik thuis kwam wou ik van mijn natte koude spijkerbroek af, dus ik ging ook eerst even douchen toen ik thuis kwam omdat ik het best koud had. Mijn zusje is de hele week bezig met de groep 8 musical en dus op andere tijden thuis, ik dacht daarom dat ik alleen thuis was en deed mijn kleren in de wasmand en liep naakt de badkamer in, maar mijn zusje kwam tegelijkertijd haar kamer uit en was dus thuis. Ze had dus niks gezegd terwijl ze hoogstwaarschijnlijk mij binnen kon horen komen.  Mijn zusje was ook naakt en helemaal rood en bezweet ze had waarschijnlijk gevingerd toen ik niet thuis was, wat me niet verbaasd want mijn zusje houd steeds langer de badkamer bezet. Maar goed, ik hoorde de deur van mijn zusje haar kamer open gaan en draaide mij om toen ik haar dus ook naakt zag, mijn zusje ging snel terug haar kamer in en ging onder de dekens liggen zodat ik haar niet bezweet en rood zou zien maar dat had ik al in de gang... ik liep toen ook mijn zusje haar kamer in en zij dat het niet erg was en dat ik het niet tegen onze ouders zou zeggen. Toen trok ze de deken over haar weg en kreeg ik een stijve, ik liep toen snel naar de badkamer en deed de deur op slot. Ik probeerde het te vergeten maar toen klopte mijn zusje en zei dat ze ook wou douchen. We hadden elkaar dus nu al naakt gezien dus ik deed de deur open en we ging samen douchen (wat we trouwens vaker doen). Maar ik had nog steeds mijn stijve en toen vroeg mijn zusje of ze mijn mocht aftrekken, eerst schok ik een beetje maar toen zei ik ja want ik wist wel dat mijn zusje net ook had gevingerd en dus waren we allebij een beetje opgewonden. Ik ben toen niet klaargekomen onder de douche toen ik werd afgetrokken. (We zeiden trouwens ook echt bijna niks tegen elkaar). Dus naar ongeveer een paar minuten te hebben gedouched, vroeg ik aan mijn zusje of ze een keertje seks wou uitproberen. Ze zei toen ja! Ik was dus eerst naar zolder toe gegaan om te kijken of onze ouders ergens condooms hadden maar ik kon ze niet vinden. Ik vroeg als andere oplossing of ze al ongesteld was geweest en dat was ze nog niet. We hebben toen wel een klein uurtje verschillende standen onveilig geprobeerd. Ik ben toen wel klaargekomen in haar vagina. We vonden het allebij heel fijn en hebben het sindsdien nog 2 keer gedaan met veel plezier en nog steeds zonder condooms. We weten dat dit incest is en wat daar het gevolg van kan zijn, maar mijn zusje is dus nog niet ongesteld geweest. We vragen ons dus ook af of jullie ook wel eens seks met jullie zusje of broer hebben? En of een condoom gebruiken ook al is ze nog niet ongesteld geweest beter is? Ik hoor graag van jullie!

 

(Even voor de duidelijkheid, onze ouders werken heel veel en komen vaak pas rond 5 uur thuis)


3 reacties

Hoii, 

Zoals je zelf ook al zegt is dit incest en raad ik het je ook ten zeerste af. Ik denk ook dat de goede band tussen jullie twee de dupe ervan wordt, en dat het heel ongemakkelijk gaat worden.

Ik doe en heb zeker geen seks gehad met mijn zusje. Daar heb ik ook totaal geen behoefte aan. 

Al met al, niet doen!! 

Joee!

Heyy

 

We weten dat dit incest is en wat daar het gevolg van kan zijn

 

Je geeft het zelf ook al aan.. Het is niet oké dat jullie dit doen. Het is inderdaad incest en ik raad het je sterk af om dit nog een keer te gaan doen. De band tussen jou en je zusje kan hierdoor beschadigen en als er iemand achter komt heb je denk ik wel een probleem. Ook al vinden jullie het dus misschien allebei oké en lekker.. Het is niet oké.

 

Verder is het ook niet slim dat je het zonder condoom hebt gedaan. Dat je zusje niet ongesteld is hoeft namelijk niet te betekenen dat ze niet zwanger kan worden. Ze kan al een paar weken voor de 1e ongesteldheid zwanger raken.

 

(Een paar weken voor je eerste ongesteldheid heb je je eerste eisprong. Vanaf dat moment is je lichaam in staat om zwanger te worden. Je bent dan ‘geslachtsrijp’.)

Bron >   https://sense.info/nl/ontdek-je-lichaam/meisjeslichaam/menstruatie/ongesteld-zijn

 

Seks kan je hebben met een vriend/vriendin, maar niet met familie.

 

Groetjes van mij!

Reputatie 1
Badge

Ik raad het af om sex tussen broer en zus te hebben ook al willen jullie het alle 2.

Reageer