Vraag

Ontmoeting op snapchat

  • 4 February 2021
  • 3 reacties
  • 841 Bekeken

Badge

Hallo, ik heb laatst een jongen op omegle ontmoet en hij is 16/17  ik ben 13. En hij gaf zijn snap. We hebben contact en hebben een soort van webcam seks. Is dat normaal? Ik vind het wel leuk. Maar hij wil het heel vaak. Hebben jullie dit ook?


3 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Nee, heb het niet, volgens mij moet je ermee stoppen, je weet maar nooit of hij het videobellen opneemt of fotos maakt, dus stop ee maar mee, tenzij je hem persoonlijk kent, dan kan het best wel, nog veel geluk, 

-flopflop13 

Hoi Anoniemeboyvan013,

Ik heb dit niet en volgens mij is dit ook niet normaal. Zoals Flopflop13 hierboven al zegt zou ik er mee stoppen. Wat nou als hij het opneemt? En ook al ken je diegene misschien, zelfs dan zou ik het niet doen. Via de webcam is het namelijk heel makkelijk om het op te nemen of er foto's van te maken. Je weet maar nooit wat ze er mee gaan doen en misschien gaan ze die foto's wel tegen je gebruiken als je zegt dat je er mee wilt stoppen? 

Als ik jou was zou ik dus uit de buurt blijven van dit soort mensen en je niet naakt vertonen via de webcam. Ik wil je niet bang maken, maar wel waarschuwen. 

Let goed op jezelf! ((:

- Anoniempje_2005

Reputatie 7
Badge +19

Hee

Je moet daar echt voorzichtig mee doen. Ik begrijp dat je benieuwd bent en het misschien spannen vindt. Maar het is echt gevaarlijk. Dus het is niet aan te raden.

Reageer