Ontmaagding

  • 23 February 2022
  • 3 reacties
  • 1586 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Goeiedag,

Ik had random zin om over mijn ontmaagding te vertellen aangezien ik daar ineens weer aan dacht. Ook was ik benieuwd naar jullie verhalen.

Dus, het was de zomer van 2020, ik was 14 en mijn vriendin van toen 13. Zij had aan haar ouders gevraagd of het goed was dat ik twee dagen naar haar toe kwam en dus ook bleef slapen. Toevallig kon ik alleen op twee dagen dat haar ouders (en broertje en zusje) weg waren. (Alleen zij en haar zus waren dus thuis) Dit was eerst nog wel een probleem, aangezien haar ouders dit eerst niet zo prettig vonden, maar uiteindelijk vonden ze het prima. 

Toen ik daar aankwam was het eerst gewoon beetje normaal en niet veel bijzonders. Op een gegeven moment gingen we naar buiten om evem een stukje te lopen, we liepen toevallig langs een supermarkt toen ze zei dat ze honger had, dus wij naar binnen en eten en drinken kopen. Toen we daar waren vroeg ze ineens of we ook condooms nodig hadden voor die avond. Dit kwam best onverwachts, aangezien zij eerder zei dat ze er nog niet echt klaar voor was. Meer voor de grap dan wat anders, kocht ik er 3. 

Uiteindelijk werd het avond en zijn we op een gegeven moment in bed gaan liggen. Eerst hebben we een paar uur gepraat en een film gekeken. Later begonnen we te zoenen en werden we handtastelijker, ze trok mijn shirt uit en pakte de condooms, dat was een behoorlijk gekloot voor de eerste keer. (Ook omdat ik destijds nog een beetje onzeker was over mijn piemel die nauwelijkd was gegroeid). Toen gebeurde het, en op het feit dat ie er een paar keer uitfloepte en het in het begin een beetje lastig ging, ging het best soepel. 

Toen we het na de tijd erover hadden vroeg ik heel ongemakkelijk hoe ze het vond en of ze het niet te klein vond🤦‍♂️ Gelukkig voor 14-jarige ik vond ze het goed en had geen problemen met de lengte. (Ik schrik nog steeds wel eens wakker van hoe ongemakkelijk ik dat maakte)

Hoe waren jullie eerste ervaringen? Ging het soepel? Waren er problemen? Vertel

Groetjes


3 reacties

Ik denk dat iedereens eerste keer wat ongemakkelijk was. Het is natuurlijk spannend en je weet beide niet zo goed wat je moet doen dus je bent gewoon een beetje aan het proberen en klooien. Maar dat maakt het eigenlijk ook super leuk. De eerste keren ben je echt nog ongemakkelijk aan het klooien maar dat doe je juist met z'n tweeën dus je hoeft er ook echt niet mee te zitten dat het niet super ging, zo zal je vriendin er waarschijnlijk ook over denken. Binnenkort kan je er samen om lachen van ‘weet je nog onze eerste keer'. Je moet het zelf ook een beetje luchtig houden. Voor alles is een eerste keer toch, en een eerste keer gaat nooit vlekkeloos.

Reputatie 3
Badge +2

Ik denk dat iedereens eerste keer wat ongemakkelijk was. Het is natuurlijk spannend en je weet beide niet zo goed wat je moet doen dus je bent gewoon een beetje aan het proberen en klooien. Maar dat maakt het eigenlijk ook super leuk. De eerste keren ben je echt nog ongemakkelijk aan het klooien maar dat doe je juist met z'n tweeën dus je hoeft er ook echt niet mee te zitten dat het niet super ging, zo zal je vriendin er waarschijnlijk ook over denken. Binnenkort kan je er samen om lachen van ‘weet je nog onze eerste keer'. Je moet het zelf ook een beetje luchtig houden. Voor alles is een eerste keer toch, en een eerste keer gaat nooit vlekkeloos.

Klopt, ik zit er ook niet mee ofzo en kan er ook wel om lachen. Had gewoon zin om er over te vertellen ofzo en was ook benieuwd naar amdere verhalen.

Ik vind je verhaal heel logisch klinken al heb ik nog geen echte ontmaagding gehad. Daar ben ik te jong voor. Mijn vriendje en ik hebben wel al elkaar " ontdekt" en we zijn dus wel van elkaar klaar gekomen. Maar verder gaan we  nog niet. Ik vond het wel heel fijn. Nu denk ik er aan dat hij een keer mag klaarkomen boven  op mij  op zijn knieën maar dan niet dat zijn sperma onderaan terecht komt maar bij mijn borsten en ik weet niet of je de penis goed kan sturen zeg maar.  Omdat dat best wel met kracht gaat. En of ik hem dan vast kan houden of hij zelf. Maar ja dat gaan we zien. Misschien word dat dan dus wel meer " eerste keer " dan wat we eerder deden. Ik denk er wel aan en lag wakker en ik zocht naar info. En dus vandaar mijn antwoord op je topic.

Lieve groetjes Ellen -xxx- 

Reageer