Vraag

Ontmaagding

  • 5 October 2020
  • 8 reacties
  • 654 Bekeken

Wat is een normale leeftijd om ontmaagd te worden volgens jullie? 


8 reacties

Badge

Wanneer je er klaar voor bent. Ik wil het nu al maar ja, dat ben ik!

Badge

Ik vindt 17+ een normale leeftijd om ontmaagd te worden 

er zit geen 'normale' leeftijd aan. je moet het doen wanneer jij er klaar voor bent en wanneer jij het wilt. de ene is dat op een jongere leeftijd en de anders is al iets ouder dat maakt helemaal niks uit.

ik zelf was 16 en was er op dat moment toen ook klaar voor.

Badge

Ik denk dat het beste is wanneer je er klaar voor bent! Ik vind 15 zelf een goede leeftijd daarvoor maar iedereen denkt daar verschillend in en het is niet zo dat je dan ook op die leeftijd ontmaagd moet worden

liefs van mijjj 👁👄👁

hoii,

 

zolang je er zelf zeker van bent en alles goed voelt dan kan je het doen. 

het ligt voor iedereen anders, mijn eerste keer was niet perse bijzonder maar ik heb zeker geen spijt want het was een fijne ervaring. Andere krijgen wel weer spijt als het niet een heel bijzondere ervaring was. 

Ik vind wel dat sex 14+ is, doe het in ieder geval nooit omdat je het gevoel hebt dat je het ‘moet’ doen.

Er is geen leeftijd aan ontmaagding gebonden dus of je het vroeg of laat doet, dat is aan jou. 

 

liefs <3

Heyy 

Ik vindt onder 17 vroeg, maarja dat ben ik hé!

Groetjs

Reputatie 2
Badge +1

Ik denk dat er geen normale leeftijd is.

Volgens de ''maatschappij'' is het 16/17/18. 

Vanaf 20 word je meestal al een beetje raar aangekeken/  soms op veroordeeld door domme, simpel denkende standaard mensen. 

zelf vind ik het zulke onzin om er een leeftijd aan te koppelen. Oké, een minimumleeftijd opzich wel. Als je het onder de 14 jaar doen vind ik persoonlijk een te beetje jong. 

Wanneer je er klaar voor bent. Ik wil het nu al maar ja, dat ben ik!

Haha doe dan gwn 

Reageer