Hey, ik wou gwn vragen op welke leeftijf iedereen ontmaagd is en hoe. -tekst verwijderd i.v.m. overtreden forumregel 9-
Dankjewel!!
Hey, ik wou gwn vragen op welke leeftijf iedereen ontmaagd is en hoe. -tekst verwijderd i.v.m. overtreden forumregel 9-
Dankjewel!!
Ik ben ontmaagd op mijn 15e verjaardag.
We waren op een feest en ik had haar al wel vaker gezien en nu kwamen we met elkaar aan de praat en gingen we uiteindelijk zoenen. Toen zijn we naar buiten gegaan en daar heeft ze mij naast de tent afgetrokken en gepijpt, op dat komen kwam een goede vriend van mij enndienzij dat we gingen. Dus ik snel broek omhoog en vroeg of ze mee mocht en dat mocht. Dus wij. Naar de vriend toe want daar sliep ik die nacht. En toen we in bed lagen ik lag met haar en die goede vriend in een bed en er lagen bog twee vrienden op de een luchtbed. Wij begonnen weer een beetje te zoenen enzo en toen pakte ik een condoom -tekst verwijderd i.v.m. overtreden forumregel 9- en na 20 mij neuken 2 klaarkomen was het klaar en werd mijn lul weer slap en hebben we heerlijk naakt geslapen en we hebben nog 8 maanden verkering gehad en heel wat geneukt, en ik heb ondertussen 21 bedprmterms gehad.
ik hoop dat dit uitgebreid genoeg is!
15, slaapfeestje. Iedereen was dronken behalve ik. Een meisje en een jongen lagen te pitten. Het andere meisje ging uiteindelijk dronken op me liggen. Met dr hand in mijn broek. Uiteindelijk hebben we seks gehad en volgende ochtend wist ze niks meer
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.