Skip to main content

Hoi ik ben een jongen 13 en ga over ong 5 dagen seks hebben  ze had me geapt of ik dan langs wou komen met deze smiley😏

en ze zei al vaak dat ze seks wou dus waarschijnlijk gaan we seks hebben 

zij is ook 13 en zat bij mij op basisschool 

maar k vind het best spannend maar k weet niet waarom 

want heb een best grote lul

maar denk ook omdat het nog nie heb gedaan dus iemand tips?

Is het voor haar ook de eerste keer?

Ja → Het is voor jullie beiden waarschijnlijk spannend. Je hoeft echt niet alles de eerste keer goed te doen. Daar komt nog eens bij dat het de eerste keer best pijnlijk kan zijn, zeker voor haar. Bouw daarom rustig op. Iets dat daarbij belangrijk is, is een lang/goed voorspel. Gebruik altijd een condoom, eventueel in combinatie met anderen voorbehoedsmiddel-/anticonceptiemiddelen. Glijmiddel (op waterbasis!) is ook aan te raden, om alles wat soepeler te laten verlopen. Ga voor de eerste keer niet voor hele acrobatische standjes, ‘vanille’ is denk ik al genoeg. Communication is key, dus geef duidelijk aan elkaar aan wat jullie wel en niet willen

Nee → Zij heeft al enigszins ervaring, dat kan zeker in jouw voordeel zijn. Ze weet waar ze op moet letten en kan je een beetje ‘coachen’. Verder gelden alle tips die bij ‘ja’ staan.

Vergeet niet: het draait uiteindelijk om plezier en genot, dus maak er niet iets al te zwaars van. Succes!

Reageer