Skip to main content
Vraag

ontmaagd welke leeftijd?

• February 26, 2025
  • 10 reacties
  • 1328 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Op dit forum zijn veel jongens en meisjes al ontmaagd tussen hun 12-14. Ik vind dit best jong of ligt dat aan mij? Ik ben net 17 en ben nog maagd dat wordt voor mijn gevoel dan wel weer aan de late kant. Is dit oud om nog maagd te zijn?

10 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 26, 2025

Hey ik was 15  en was 18 en we hadden al wat  gevoeld aan elkaar   hij kon lekker goed aan mijn mijn borsten masseren en  het voelde goed  ik was er klaar voor ik en was super lief en deed super rustig aan  niet te hard en gewoon perfect om te ontmaagdt worden zo en was lekker op mijn eigen slaapkamer 

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • February 27, 2025

Nee hoor, de gemiddelde leeftijd is 18,4 jaar. En anders is het echt niet erg als het wat later is hoor. Maak je maar geen zorgen

https://www.nji.nl/cijfers/seksueel-gedrag#:~:text=Jongeren%20doen%20steeds%20later%20hun,Seks%20onder%20je%2025e%202023

Groetjes Lupus

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • February 28, 2025

tussen de 12 -14 is echt aan de vroege kant. je hoeft je ook geen zorgen te maken dat 17 aan de late kant is want dit komt heel veel voor je moet het vooral op je eigen tempo doen en wanneer je het wilt. het is ook belangrijk dat je ontmaagd word door iemand die je erg aardig vind. : )

groetjes do GOAT

Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • June 11, 2025

Micheal Jackson was pas op zijn 33ste ontmaagd geloof ik. Dus 17 is niet laat. Gwn normaal

dreamy-d2
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • June 11, 2025

Hoihoi!

Ik vind zelf dat 12-14 echt vroeg is.  het word tegenwoordig normaal gemaakt om zo snel als ontmaagd te zijn. Toch is 16,17,18 een prima leeftijd! En als het natuurlijk later gebeurd hoef je je ook niet te schamen. Het is natuurlijk ook meestal voor volwassenen bedoeld!

Groetjes!

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • June 11, 2025

Pin je niet vast op je leeftijd.  Wacht liever tot je iemand tegenkomt die je echt leuk vindt (en die jou ook leuk vindt, natuurlijk) in plaats van zomaar het bed in te duiken met iemand om toch maar ontmaagd te zijn.

@Anoniem_Rk Michael Jackson is nu niet meteen een goed voorbeeld van wat dan ook.

Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • June 11, 2025

@Diana ja oké goed punt XD 

Vera16xx
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • July 17, 2025

De gemiddelde leeftijd voor geslachtsgemeenschap wordt steeds ouder, waarschijnlijk door de gevolgen van migratie waarbij kinderen voortkomend uit conservatievere (religieuze) stromingen een groter aandeel krijgen in de cijfers. Ik ben zelf een groot voorstander dat je al vroeg begint met seksuele ontwikkeling en jezelf leren kennen. Zo lees je wel eens verhalen dat mensen pas op hun 50e ofzo erachterkomen dat ze homo zijn. Al die tijd toch een verlies van potentie denk ik dan. Zonde.

Maar jij bent 17, dat is echt normaal dat je nog maagd bent. Maar de vraag die ik je wel wil stellen is: zit je ermee? Voel je dat je zelf toe bent aan de volgende stap? Of is het meer dat je onzeker wordt dat je buiten de boot valt?

Liefs, xxVera 💋

• July 18, 2025

@Maxv  de een is vroeg de ander laat. Ik was vroeg

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • December 21, 2025

Op mijn vijftiende werd ik ontmaagd dat was afgelopen zomer.