Ontmaagd op 12de

  • 20 January 2018
  • 9 reacties
  • 3205 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo! Ik ben 12 jaar en ik ben ontmaagd!

Ik was met een vriend thuis (12) bij hem, we verveelde ons en gingen naar zijn kamer. Ik vroeg aan hem of die N lul wou laten zien en zei ja oke als jij de jouwe ook laat zien. We deden het. Toen vroeg ik of hij mijn lul wou aanraken en hij zei als jij het ook bij mij doet dus we deden dat. Dit ging ook bij het pijpen. En daarna zei hij ik ben kapot geil ik wil je neuken. Ik zei oke. Hij nam me, het was echt lekker! Maar nu hebben we ruzie en ik wil weer gaan neuken met hem.

9 reacties

Wat is het probleem precies? Dat je ruzie hebt? Waarover precies als ik vragen mag.... dan zou ik eventueel kunnen helpen.
En wat is nu je vraag?
Dat lijkt mij een beetje vroeg.....
Misschien is het dan verstandig om eerst de ruzie op te lossen voordat jij iets anders doet.
Ik wil weer bevriend worden, en dan weer dingen gaan doen.
Ik geloof je niet echt helemaal maar als het echt is stop dit en wacht tot je ouder bent
Wat is het probleem precies? Dat je ruzie hebt? Waarover precies als ik vragen mag.... dan zou ik eventueel kunnen helpen.
Ik was met een andere vriend op vakantie (ik noem hem ff S). Hij en de jongen waarmee ik het heb gedaan (R) hebben ruzie. En R wist dat ik op vakantie was met S. Dat vond R niet leuk. R ging schelden via whatsapp met ‘kanker’ en dat vond S niet leuk! Daardoor eigenlijk waarom hij nu boos op mij is snap ik dus niet echt maar ja. Dit is dus waarom ik en hij ruzie hebben.
Reputatie 2
Badge +9
Ik snap dit verhaal ook niet ?,

Dus Sven had ruzie met Rico en jij ging met Sven op vakantie. Rico wist dat en werd boos op jou? Weird?. Vraag gewoon is aan hem waarom die boos is?

Ik snap jouw verhaal eigenlijk ook niet, en hij komt een beetje ongeloofwaardig voor. Maar oké...

Just Talk,

Gr:Mr. S
ik ben ontmaagd op mijn 10de zonder dat ik het wou 😕 nu (3 jaar later) ben ik 7 jaar lang samen met hem. We praten er niet over en zeggen het ook niet tegen onze ouders
Badge

ik ben ontmaagd op mijn 10de zonder dat ik het wou 😕 nu (3 jaar later) ben ik 7 jaar lang samen met hem. We praten er niet over en zeggen het ook niet tegen onze ouders

Nogsteeds actief op dit forum?

Reageer