Vraag

ontmaagd of niet?

  • 30 January 2021
  • 3 reacties
  • 575 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyhoi,

Ik had vandaag (denk ik) voor het eerst seks met mijn vriend alleen hij is maar een heel klein stukje naar binnen geweest omdat het pijn deed, het brandde heel erg. Kan de pijn weg genomen worden door glijmiddel? Ik was niet gespannen ofzo en we gebruiken geen condoom want ik ben aan de pil en we hebben beide geen soa’s maar ben ik nu ontmaagd en kan de pijn weg genomen worden door glijmiddel?


3 reacties

Of je ontmaagd bent of niet, ja wat maakt het eigenlijk uit. Aangezien je zegt dat het echt niet veel was, ja dan niet ig.

Wrm het pijn doet, misschien kan glijmiddel idd helpen, je kunt het eens proberen. Als dat niet werkt zou ik toch aanraden om langs een dokter te gaan, die zal je kunnen helpen met je probleem. Het is een beetje ongemakkelijk, maar toch het beste om te doen denk ik.

Groetjs

Badge

Hallo MollieKnollie,

Je bent pas ontmaagd als je maagdenvlies scheurt/breekt/hoe je het ook wilt noemen. Ik weet niet of dat is gebeurt (want dat staat niet in het verhaal) maar als je maagdenvlies niet is gebroken/gescheurt/of hoe je het ook wilt noemen, ben je niet ontmaagd. 

Groeten!

Ach ja wat is ontmaagd zijn? Ik zou zeggen de eerste keer seks dus het antwoord op je vraag is ja?

Wat betreft het pijn doen: dat is heel normaal bij de eerste keer. Opzich is dat niet zo apart aangezien je lichaam simpelweg iets nieuws ‘meemaakt’. Glijmiddel kan zeker helpen omdat alles dan wat soepeler loopt. Tevens is een lang en/of goed voorspel belangrijk aangezien je dan natter wordt, wat dus ook weer bijdraagt aan het verhelpen van stroefheid. Verder geldt oefening baart kunst, de eerste keer is nooit perfect dus blijf proberen voor zover dat kan en als er echt geen verbetering is kan je inderdaad een bezoek aan je huisarts brengen.

Reageer