Vraag

ontgroenen maar vind mezelf lelijk

  • 15 December 2019
  • 4 reacties
  • 195 Bekeken

Badge

Ik wil dus heel graag ontgroent worden alleen ik ben lelijk en dik dus hoe kan ik dat worden, heeft iemand tips van sites ofso


4 reacties

Hallo Amber2020 :)

Waarom vindt je jezelf lelijk en dik? Je bent mooi zoals je bent! Je krijgt waarschijnlijk ooit wel een vriend(in) waarmee je kan zoenen. Ben je op dit moment verliefd op iemand? Zo ja, dan kun je proberen te flirten met hem/haar, zo niet dan moet je eerst iemand vinden.

-Dr8gon99

Hey Amber2020

Wat jammer dat je jezelf niet mooi genoeg inschat om ontgroend te worden. Hoewel schoonheid niet de enige weg tot ontgroening is, kan ik me voorstellen dat jij zeker weten schoonheden hebt. Echter zou het kunnen dat je deze momenteel over het hoofd ziet, aangezien je regelmatig bezig zou kunnen zijn met je onzekerheden. 

 

Zoals Dr8gon99 zei, zou je kunnen proberen om iemand wat beter te leren kennen. Dit zou een persoon op school, op een hobbyclub of van de buurt kunnen zijn. Wie weet bloeit er vroeg of laat wat moois tussen jullie :slight_smile:  Moesten die gevoelens uitblijven, houd je er misschien wel een fijne vriendschap aan over. Tenslotte staat er geen deadline op ontgroening. 

 

Groetjes

Kenshin

Reputatie 3
Badge +1

Hey!

ik vraag me af waarom je je zelf niet mooi vind? Als iemand verliefd op jouw word is verliefd om hoe jij bent hoe je eruit ziet komt meestal als laatste (bij mij geval 😉) iedereen is mooi zoals je bent. Dat is mijn mascotte (of hoe dat ook heet 😜).  
ik hoop voor je dat je snel ontgroend wordt door je droomprins!

 

xxx juul20006

Reputatie 5
Badge +3

Ik wil dus heel graag ontgroent worden alleen ik ben lelijk en dik dus hoe kan ik dat worden, heeft iemand tips van sites ofso

Hi Amber,

hoe bedoel je dik en lelijk?

volgens mij valt het wel mee en denk je dat je dat bent…

waarom doe je zo min over jezelf?

Reageer