Beantwoord

Ontgroend door beste vriend

  • 22 February 2019
  • 2 reacties
  • 1430 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi dit is mijn eerste topic, ik zit een beetje met een probleem. Ik had laatst een schoolfeest en ben daarna gaan logeren met mijn beste vriend en vriendin. We gingen flesje draaien, op een gegeven moment was mijn vriendin er klaar mee en wilde meer. Toen gingen we tongzoenen maar ik was nog niet ontgroend, ik durfde eerst niet. Mijn vriendin deed het eerst met hem, ik werd een beetje nieuwschierig en wilde het ook proberen. Uiteindelijk heb ik het ook gedaan en hebben we best lang getongd, nu heb ik er spijt van want het is wel mijn beste vriend, en je hoort ontgroend te worden door iemand die je leuk vind en die jou ook leuk vind. Ik ben ook op iemand anders, maar ik heb nu dus een super erg spijt gevoel en durf hem niet meer in de ogen te kijken.. via app heb ik tegen hem gezegd dat ik er spijt van heb hij werd op school een beetje rood en mijn vriendin zei dat ik me niet moest aanstellen en dat het maar een tongzoen is.. maar ik kan het gewoon niet vergeten
wat moet ik nu doen?
icon

Beste antwoord door Anonymous 23 February 2019, 19:45

Bekijk origineel

2 reacties

Je maakt voor je gevoel wel vaker fouten... ik zou het gewoon proberen te vergeten en het met die persoon erover hebben. En dan vooral voornemen dat dit maar gewoon oefenen was... veel sterkte nog met dit probleem!

xxx Lifeislikearollercoaster
De ontgroening is alleen speciaal als jij het echt zo speciaal vind, mij kan het persoonlijk geen hond uitmaken. Maar zoals die persoon boven me al zei, het was maar oefening dus niks aan het handje.

Groet,

Gregor

Reageer