Vraag

onopvallende dickpics sturen

  • 24 April 2022
  • 5 reacties
  • 889 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Hoi,

 

ik ben een jongen van 14 (bijna 15) en het lijkt mij super geil om een dickpic te sturen (en ontvangen eigenlijk ook) 

ik val niet op jongens maar word er wel soms opgewonden van als ik een piemel zie. Ik heb nog nooit echt een echte dickpic gestuurd maar omdat het me zo geil lijkt doe ik via snap wel eens een foto maken waarop heel vaag net mijn piemel te zien is in een spiegel of in de hoek van de foto. Doe het niet super vaak maar wel eens en ik denk dat niemand dat nog is opgevallen want er is nog nooit iets van gezegd. Zijn er meer jongens die dat wel eens doen of iemand die het wel eens heeft ontvangen?


5 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Ja ik deed dat ook wel eens via snap maar leverde mij een blok op snap op… vast omdat iemand het eerst leuk vondt en daarna dacht ik ga het melden bij snapchat.

Moeilijk,

Je kan ook chatten op sexy buurvrouw ofz. Misschien ken je een maatje die foto’s zou delen. Je kan ook op Google zoeken. Ik zou het niet naar iemand sturen als je niet zeker weet of diegene dat prettig vind. 

Badge

Ik heb dat ook wel eens gedaan via Snapchat. Vooral met mensen die ik vertrouw. Dit is vrij divers van jongens en meiden. Het leuke is dat je vaak ook wat terug krijgt 

Reputatie 7
Badge +17

Bedenk wel dat iemand ongevraagd een dickpic sturen strafbaar is.

Stuur iemand die hier niet om vraagt alstjeblieft geen dickpic. En als je een dickpic maakt via snap, weet dat je gewoon screenshot maken maken zonder da de ander een melding krijgt (zeker met android telefooons is dit heel makkelijk.)

Reageer