online fotos

  • 6 May 2019
  • 2 reacties
  • 354 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik ben een meisje 16 jaar oud en wil
iets duidelijk maken.
ongeveer 2 jaar geleden wou me ex dat ik fotos en filmljes maakte naakt ik deed dat omdat ik hield van hem op dat moment en vertrouwde hem. precies een dag later kwam ik op school en schold iedereen me uit voor slet of hoer het was naar iedereen verstuurd toen ik thuis kwam voelde ik me aleen en kut en was het ook naar me ouders gestuurd en heel mijn stad ik kon 1 jaar lang niet normaal over straat zonder aangesproken te worden , uit gescholden te worden en soms geduwd te worden. ik kwam in een heftige periode waarin ik ook zwaar deprisief was. ik heb toen van 2 middelbare scholen moeten wisselen. ik vertel dit verhaal omdat ik wil
mee geven hoe gevaarlijk het is naaktfotos te sturen of naakt filmpjes je kan niemand vertrouwen ermee. ook is de politie er toen uiteraard bij gekomen en heeft die jongen een strafblad. nu word ik erg gepest en ga binnen kort gelukkig naar het mbo

2 reacties

Wat vervelend om te horen! Gelukkig ga je bijna naar je volgende school en ik hoop voor je dat niemand weet van je gebeurtenis.
Hoi,
Het is een hele nare periode voor je lees ik. Natuurlijk snap ik dat je nudes (naaktfoto's) zend. Als ik je 1 tip mag meegeven: stuur nudes altijd zonder hoofd, zodat je een hele hoop ellende kan voorkomen. Ik zend zelf ook nudes (ben 15) en ik stuur ze altijd zonder hoofd, zodat ze je niks kunnen maken.

Reageer