Ongewenste dpicks

  • 23 February 2019
  • 1 reactie
  • 107 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
mijn beste vriendin krijgt al een aantal maanden dpicks van een jongen die ze niet kent op snapchat. Ze heeft hem al meerdere keren geblokt maar telkens lukt het hem om weer wat te sturen. Met dpicks weet ze zich wel raad, maar hij zet er ook vreemde teksten bij, bijv. dat hij niet zal stoppen tot hij blauwe plekken in haar nek ziet en zn zaad over haar hele lichaam zit. Ik wilde weten of ze hem hiervoor kan aangeven of in ieder geval ervoor kan zorgen dat hij stopt. Alvast bedankt 🙂

1 reactie

Hey sunnyday

Wat vervelend dat je vriendin zulke berichten krijgt. Veel ervaring met Snapchat heb ik niet, maar ik vermoed dat er een optie is om een gebruiker te blokkeren. Heeft je vriendin dat al eens geprobeerd?

Het zou kunnen dat deze persoon onder een ander account weer contact zoekt. Het beste lijkt me om niet op de berichten te reageren. Ik veronderstel dat, als je vriendin niet op deze berichten reageert, die jongen zich gaat vervelen, en zal ophouden met het sturen van deze berichten.

Aangezien die jongen best nare dingen schrijft, bijvoorbeeld over die blauwe plekken, zou het nuttig kunnen zijn om eens bij de politie langs te gaan. Je vriendin zou, eventueel samen met jou, de situatie kunnen uitleggen. Vervolgens zal er bekeken worden wat er aan de situatie gedaan kan worden.

Groetjes
Kenshin

Reageer