Ik ben 13 en heb een vriendje ook van 13 en we hebben vaak seks maar zegmaar gisteren werd ik weer ongesteld maar ik had afgesproken met mijn vriendje om film te kijken bij hem thuis en wou het niet afzeggen dus ik ging wel naar hem toe en we keken in zijn kamer de film maar midden tijdens de film ging ik naar de wc om een nieuwe tampon in te doen maar ik was vergeten mee te nemen dus ik belde me vriendje om te komen naar de wc en hij dacht echt voor wtf roep jij mij en ik legde hem uit dat ik geen andere tampon had en vroeg of hij naar de winkel wilde gaan om tampons en maandverband te kopen en hij was echt wat doe je mij aan en hij belde me terwijl hij in de winkel was welke hij moest kopen en ik vond het zo zielig uiteindelijk heeft hij wel de juiste gekocht en nog wat extra die hij bij zich houd een zijn kast voor het geval dat ik weer vergeet en hij zij zo van moet ik je nog verder helpen met iets en hij denkt als of het een ziekte is
Moet ik het hem uitleggen dat het geen ziekte is en dat ik niet overal hulp bij nodig heb ik vind het wel lief maar dat hoef niet