ongesteld meisje 16

  • 28 January 2021
  • 3 reacties
  • 192 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal,

 

Ik heb een vraagje ik ben een meisje van 16 jaar.

Ik slik al jaren de pil alleen ik heb deze week online les en ben ongesteld de 1e dag was helderrood en bruinig alleen ik beweeg minder als dat ik op school zit en gisteren ochtend (2e dag) was ik nog wel gwn een beetje ongesteld maar later op de dag niet meer. Ik heb wel het gevoel in mijn benen dat ik ongesteld ben en nu ook meer in me buik/rug als normaal omdat ik nu minder beweeg.

Heeft iemand hier soms ook last van want ik stress me dood😅

 

Graag jullie antwoord..


3 reacties

Ik denk dat het  komt  om dat je minder beweegt dan normaal

Heb dit zelf ook als ik meer beweeg al ik ongesteld ben bloed ik langer. Dan als ik weinig beweging. Geen idee hoe maar vond het ook raar  toen ik het had.  maar ben het nu wel een beetje gewend. 

 

Hoop dat je er aan heb

Gr bren

Reputatie 7
Badge +19

Ik denk dat je je hier niet zo veel zorgen om hoeft te maken

Heey,

Zelf heb ik eigenlijk nooit zo gelet op de invloed van beweging op mijn cyclus. Ik kan me voorstellen dat je hierdoor enigszins ongerust wordt, maar ik denk dat je je niet echt zorgen hoeft te maken.

Wat je zou kunnen doen nu je online les hebt en minder beweegt, is zelf voor meer beweging zorgen. Ga elke dag minstens een halfuur naar buiten. Wandelen, fietsen, skeeleren, hardlopen. Er zijn genoeg dingen die je kunt doen en het is enorm bevordelijk voor je gezondheid!

Groetjes,
Simply Me

Reageer