Vraag

ongesteld

  • 13 March 2024
  • 4 reacties
  • 146 Bekeken

Badge

Hallo iedereen!

 

Ik ben 12 jaar en ik denk dat ik misschien ongesteld word. Ik denk dit om dat ik soms vaginale afscheiding heb en kramp, hoofdpijn en vettig haar. Zou ik binnekort ongesteld worden en hoelang duurt dat dan nog?


4 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Hallo schat 

Ik ben hier voor je vraagje het kan te maken hebben met hoelang je al vaginale afscheiding hebt meestal krijg je het na ong half jaar tot een jaar na je eerste afscheiding als je het gewoon voelt en deze symptonen heb kan het best gebeuren heb wat spullen bij je stel het gebeurt jd kunt inlegkruisjes meenemen stel je moeder heeft geen maandverband anders neem je dat mee gebreuk tampons NIET de eerste keer oh en je bloed kan bruin zijn dat betekdnd dat het gwn oud bloed dat is normaal 

 

Groetjes en succes kath

Reputatie 4
Badge +3

 

vaginale afscheiding

Is dat dat wittige slijmerige spul uit je vagina? Dat heb ik ook wel  in mijn slip. 

x Fleur

Reputatie 6
Badge +4

heyy

ik kreeg toen ik negen was afschijding en toen ik bijna 13 werd werd ik pas voor het eerst ongesteld.. het kan dus nog even duren maar misschien word je het all wel snel hoor dat weet jij denk ik het beste zoals @Kath all zei kan je idd inlegkruisjes gaan dragen om de afschijding op te vangen ik doe dat wel want anders komt het zo in mn onderbroek en daar word ik echt gek van maar goed dat ben ik.  

voor je kramp kan je een kruik gebruiken dat werkt altijd goed bij mij dus misschien ook bij jou

volgens mij is deze reactie een beetje gaotisch dus ik hoop dat het helpt hahahah

Liefss F

Reputatie 4
Badge +1

 

vaginale afscheiding

Is dat dat wittige slijmerige spul uit je vagina? Dat heb ik ook wel  in mijn slip. 

x Fleur

Jup dat is t het kan ook doorzichtig achtig zijn

Reageer