Skip to main content
Vraag

ongemakkelijke situatie na zwemmen

• January 29, 2021
  • 5 reacties
  • 5108 Bekeken

Hallo iedereen,

Ik ben een jongen van 16 en ik het een aparte situatie meegemaakt. Het zit zo, afgelopen zomer gingen we met onze vriendengroep een aantal keer zwemmen bij een vriend van mij die een heel groot zwembad (en echt zwembad in de grond) heeft. Daarbij zit een gebouw waar een douche, keuken en zitplek zit (een soort serre) zoals iedereen heb ik mijn zwembroek onder mijn gewone broek aan om te zwemmen. Toen we gingen zwemmen deed in mijn broek uit in de serre, en als we even gingen zitten na het zwemmen dan zaten we in diezelfde serre. Het was al wat later op de middag en we gingen onzelf afdrogen, 1 voor 1 in die douche. Toen ik helemaal klaar was had ik dus een shirt aan en een onderbroek, maar mijn onderbroek lag immers nog in de serre. Dus ik liep in mijn onderbroek naar de serre om hem daar aan te doen, ik ging zitten op de stoel om eerst mijn sokken aan te doen doen bleek dat mijn stoel nog nat was. Waarop ik een handdoekje neer lag om mijn kont even te laten drogen. En nu komt het ongemakkelijke.  Ik zat daar op die stoel aan van de loungeset met een lag tafel dus iedereen kon elkaar allemaal makelijk zien. De jongen tegenover mij zat mij de hele tijd wat aan te staren, maar dat mag niks aan de hand, totdat hij een nog al irritante opmerking maakte; wil je alsjeblieft even een broek aan doen. Ik vond dat best maar ik snapte niet waarom. Totdat hij ging praten over mijn piemel, terwijl ik mijn broek aan deed zei hij voor de hele groep; 'ik zag hem helemaal zitten', 'ik zag je eikel' en om het af te toppen zei hij na een stilte van ongemmakelijkheid; 'nu weten we wel dat hij een vleeslul heeft'. Een vleeslul is voor de mensen die het niet weten een piemel die al groot is zonder dat hij slap is. Hij zei dus eigenlijk dat ik een grote piemel heb, toen ik zei tegen hem dat ik het niet fijn vond zei ik ook nog dat het als compliment bedoeld was. Goed nu is het zo dat ik inderdaad wel een grote piemel heb die slap al echt 15cm is, en stijf 20cm dus daarom heb ik altijd een best wel grote bobbel in mijn broek, en wij vrienden onder elkaar maken altijd grappen over elkaar, maar nu is het hoofdtopic bij mij mijn grote piemel die je dus ook wel kan zien zitten ook al heb ik een broek aan. Ik vind dit zelf best wel kut , maar durf dit eigenlijk niet te zeggen. Inmiddels weten vele mensen dit verhaal en word ik er ook best vaak meegeplaagd, hoe moet ik dit oplossen. En oja de jongen die het over mij zei is waarschijnlijk gay en is zich van geen kwaad bewust dat het raar is om over je vriend te zeggen dat hij een grote piemel heeft. Ik zou het vraag met hem willen bespreken, maar ik weet niet hoe. Kunnen jullie mij helpen?????

5 reacties

• January 29, 2021

Negeren.

• January 29, 2021

Wat l*l man dat doe je toch niet maar jou idd ik zou het gwn negeren want dat is echt gwn heel dom 

Je moet het gwn als een compliment zien dat hij zegt da je een grote penis  hebt daar is toch niks mis mee

• March 16, 2021

ik denk dat negeren hier een hele goede oplossing is

• March 16, 2021

Zoals ze zeggen: De tandpasta is uit de tube en die gaat er niet meer terug in.

Je kunt wel tegen hem zeggen: Ik vind het niet leuk dat je dat nog steeds vertelt, want het gaat wel over mij. Ik snap dat je graag even in het middelpunt van de belangstelling staat maar dat gaat wel ten koste van iets persoonlijks van mij. 

Waarschijnlijk heeft hij daar totaal niet over nagedacht en denkt hij zelfs dat jij het leuk vindt. Dus zeg zo iets tegen hem.

Als hij een weerwoord heeft, herhaal je dat het iets persoonlijks is. Je hebt tenslotte ook een broek aan om je zaakje niet met de hele wereld te delen; dan stel je het ook niet op prijs als het alsnog met iedereen gedeeld wordt. Het is van jou en het moet jouw beslissing zijn om daar met iedereen over te praten.

• June 16, 2021

Je kunt ook gewoon zeggen als ze daar weer over praten van ‘ben je homo ofzo, heletijd over mijn lul praten’. De kans is groot dat ze dan niet meer snel z'n opmerking gaan maken, want vaak blijft z'n grap doorgaan

Groet mij :wink: