Vraag

Ongemak lichaam

  • 20 July 2019
  • 1 reactie
  • 221 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben een jongen van 16, en voel me vaak ongemakkelijk over mijn lichaam bij jongens, ik durf niet in mijn ondegoed of naakt, maaar bij mij heb ik geen problemen om naakt te zijn bij meiden, ik heb mezelf al een keer volledig uitgekleed voor het oog van 5 meisjes uit mijn klas om een klassen feest (ik was alleen met hun) en dit is ook gefilmd vanaf elke kant door hun, en daar ben ik oke mee, want ik vind het spannend en leuk dat de meisjes dit deden, maar wil niet dat die beelden naar jongens gaan, en als het verspreid wordt wil ik dat alleen onder meisjes hebben..

Heeft iemand tips?

1 reactie

Hoi

Bij meisjes heb je geen moeite om je uit te kleden, maar rond jongens voel je je ongemakkelijk.

Zou het kunnen dat andere mannenlichamen je onzeker maken? Heb je de neiging jezelf te vergelijken met anderen, of ben je bang om beoordeeld te worden om je uiterlijk?

Fijn dat je je bij meisjes wel zelfzeker voelt. Echter raad ik je af om je te laten filmen bij het uitkleden. Je weet nooit waar een filmpje zoal kan belanden. Het zou bijvoorbeeld kunnen dat een van de meisjes het filmpje naar haar vriend stuurt, die het, eventueel in een uitgelaten bui, deelt met zijn vrienden. Zulke vervelende situaties kan je vermijden door de camera's achterwege te laten 🙂

Groetjes
Kenshin

Reageer