Vraag

Ongelukje in bed..

  • 4 July 2020
  • 9 reacties
  • 2817 Bekeken

Badge

Hey, 

 

Ik mocht de eerste keer slapen met een meisje 12 jaar. Ze is de dochter van mijn weekendouder ze heet Lisa. Ik ben 13.5 jaar we lagen dus naakt vrijdag avond al  wat  te friemelen, voelen en te tongen. Ik was super opgewonden maar ze wou opeens slapen morgen verder dan vrijen. 

IK lag dus nog bloot zij ook lepeltje lepeltje dus vlak achter haar met een stijve. Ben zo in slaap gevallen zij ook. Ik had een natte droom toen ik wakker werd. Er lag beetje  sperma achterlangs vagina opening en de rest best veel wit slijm  op de laken. 

Ik liep nu direct  naar de slaapkamer van haar vader. Het was 8 uur in de ochtend die was net ook wakker. Ik vroeg haar pa om een nieuwe bed laken. Ik zei tegen hem eerlijk dat ik een natte droom had  gehad. Oh zei hij waarschijnlijk is het matras ook vies. Ik ga het wel zuiver en schoon maken en in de was samen  doen met je boxerslip.. trek die maar uit. Ga je nu ook maar douchen je ruikt naar zweet. Ik liep nu met blote billen naar de badkamer Lisa was net klaar. 

Dit was zo'n beetje de details van wat er gebeurt is. 

Ze slikt niet de pil.. Is er een kans dat ze zwanger raakt van me. 
 

 

tekst aangepast door De Kindertelefoon n.a.v. forumregel 9

 

 


9 reacties

Als ze nog niet ongesteld is geweest kan ze sowieso niet zwanger worden. Is ze wel ongesteld, is de kans ook niet groot dat ze zwanger is geworden van jou omdat het sperma dan echt in de vagina moet zitten, en niet erop.

Badge

Hey, 

 

Ze zei dat ze al een jaartje ongesteld is ongeveer. 

PS mijn sperma zat wel tussen haar gleuf en de schaamlippen in ook dus wat bij de opening gat.

Kan dat niet naar binnen vloeien vanzelf door de zwaartekracht ? En ze zat met haar vingers effe  in haar vagina. Ik zei dat moet je echt niet doen maar was al te laat. Mijn zaad was toen  al wat meer slijmerig waterig geworden en was niet meer zo dik en kleverige spul als in de eerste kwartiertje. 

Hey, 

 

Ze zei dat ze al een jaartje ongesteld is ongeveer. 

PS mijn sperma zat wel tussen haar gleuf en de schaamlippen in ook dus wat bij de opening gat.

Kan dat niet naar binnen vloeien vanzelf door de zwaartekracht ? En ze zat met haar vingers effe  in haar vagina. Ik zei dat moet je echt niet doen maar was al te laat. Mijn zaad was toen  al wat meer slijmerig waterig geworden en was niet meer zo dik en kleverige spul als in de eerste kwartiertje. 

@Africaboy13   ‘Wanneer je zwanger probeert te worden is timing alles. Per cyclus is een vrouw namelijk slechts een paar dagen vruchtbaar. Dit zijn de dagen voor de ovulatie (eisprong) tot een aantal uur na de ovulatie. Alleen als je tijdens deze dagen vrijt, kan je zwanger worden.’

De kans dat ze zwanger is geworden is dus echt niet groot, want dan moest je echt op dit moment seks hebben. Het sperma moet sowieso echt de vagina in gespoten zijn, dus ik denk niet dat dat kan door zwaartekracht of door haar vingers.

 

Oftewel: grote kans dat ze niet zwanger is, daarvoor met je echt met je penis in haar vagina hebben gezeten en klaarkomen in  de vagina.

Hi Africaboy13,

 

als je bang bent dat je vriendinnetje zwanger kan zijn geworden dan zou ik gewoon een morning-afterpil kopen en haar die laten innemen. Je moet dat wel binnen 72 uur voor de ene soort pil en 120  uur voor de andere soort pil na onveilige seks innemen.

Alhoewel de kans dat ze zwanger is klein is, kun je het niet helemaal uitsluiten.

 

Natuurlijk kun je denken van ‘ach we zien wel, de kans is toch klein’  en als dan blijkt dat ze niet ongesteld wordt en je doet dan een zwangerschapstest en ze blijkt zwanger te zijn, dan heb je volgens mij een veel groter probleem.

 

Kijk op sense voor meer info over wat je kunt doen als je onveilige seks hebt gehad en over hoe de morning-afterpil werkt:

https://sense.info/nl/zwanger/onveilig-gevreeën-neem-actie

en

https://sense.info/nl/zwanger/morning-afterpil

 

Dus.. als je over haar kutje spuit sperma en de schaamlippen.. boven in de gleuf zit vol met zaad.. Kan er niks gebeuren.. Wow werkt nog beter als een condoom en de pil.

Dus lekker neuken met mijn BBC en dan snel je lullo eruit op haar kutje mijn warme zaad richten. Strak plan.. 

Wat je hierboven schrijft is natuurlijk complete onzin. Zo werkt het dus niet. Kijk nog eens rond op de site van sense, want ik krijg de indruk dat je nog wel wat voorlichting kunt gebruiken.

EDIT: om het nog even op te nemen voor @Anoniemmi . De conclusie die jij Africaboy13 hierboven getrokken hebt is niet wat Anoniemmi zegt. Jij verdraait zijn woorden.

 

Groetjes,

M&M's

Badge

Hey M en M, 

 

Dank je man voor die info. 

IK krijg vanavond zo meteen seks voorlichting van mijn weekend ouder Johan

Veilig safe doen  altijd goed. 

idd, blijf wel gewoon veilig seksen dus met condoom!

Hi Africaboy13,

 

IK krijg vanavond zo meteen seks voorlichting van mijn weekend ouder Johan

 

Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen :relaxed:

 

Btw, op de site van sense staat betrouwbare informatie, dus informatie die klopt.

Misschien  is het sws verstandig die site te bekijken, want wat Johan allemaal vertelt en doet, tenminste wat ik daar van gelezen hebt, daar zet ik wel mijn vraagtekens bij.

 

Groetjes,

M&M's

Er is een kans dat ze zwanger is ik zou als ik jou was het met dr er over hebben

 

Reputatie 1
Badge

Het ligt aan de dag van haar cyclus maar ik denk dat het wel mee zal vallen 

Reageer