Vraag

Onderhoud van penis

  • 23 April 2021
  • 2 reacties
  • 359 Bekeken

Badge

Hi allemaal, weet iemand toevallig hoe je t beste je penis kan onderhouden. Tips iemand? En ook hoe je je penis misschien een lekkerdere geur kan geven door middel van een bepaald product misschien?


Dit topic is gesloten

2 reacties

Onderhouden? Gewoon wassen zoals de rest van je lichaam lijkt me genoeg. Er even vanuitgaande dat je dat doet.

Ik zou er geen parfum op spuiten want dat kan gaan irriteren maar er zijn wel parfum-vrijegeurtjes die je normaal voor je lichaam gebruikt. 

Badge

je kan er een creme opsmeren, nivea ofzo, is altijd goed voor gans je lichaamshuid, kan nooit kwaad, maar verder heeft het ook geen effect op je goede piemel, het kan geen kwaad, maar het kost alleen maar geld… en het plakt, dus dan krijg je ook meer kans dat er vuil of wolletjes aan je piemel blijven kleven

ik gebruik het enkel wanneer ik te lang of te veel gerukt heb, als hij pijn doet, of je hebt een wondje dan smeer ik er nivea op, dan ga ik slapen en de volgende dag kan ik weer lekker rukken, moest ik nivea niet gebruiken zou ik de dag nadien niet kunnen rukken en nog altijd pijn hebben, dus het helpt wel… kan je doen als je te lang gerukt hebt, je pijn of een wondje hebt

wanneer je u niet wil wassen, of je geen mogelijkheid hebt om u te wassen, maar je piemel ruikt wat, kan je misschien eens proberen om met een vochtig doekje over je piemel te gaan, ook wel nat toiletpapier genoemd, kan je gewoon kopen in de winkel en vaak heeft dat een geurtje zoals lavendel enzo

verder is je levensstijl ook belangrijk voor je piemel. roken, alcohol, drugs, ongezond eten kan er voor zorgen dat je piemel kan stinken naar bijvoorvoorbeeld vis en dergelijke, dus beter proberen vermijden als je een frisse piemel wil