Skip to main content

Jongen 14 hier. Ik heb een vraag aan meisjes. 
ik ben nieuwsgierig wat voor ondergoed jullie dragen.

bijvoorbeeld string, push up bh of wat voor een soort?

 

En waarom wil je dat weten…❤️


Ik draag gewoon ondergoed van katoen, onderbroeken, in verschillende kleuren. en soorten ook met een streepje bijvoorbeeld. En ik heb er een paar met een kanten rand. 

BH heb ik alleen sport of een gewone simpel .

Fleur


Oke, dankjewel 


En waarom wil je dat weten…❤️

Lijkt me interessant. Ben daar nieuwsgierig naar


Nou ik draag vaak bh of geen en gw een onderbroek of string 

 


Ik draag gekleurde hipsters of gewone onderbroekjes met een bh-topje of gewone bh. Soms ook geen bh. Ik ben 16 jaar maar niet groot (1.54) en heb ook geen grote borsten dus dat kan nog. String draag ik nooit, vind ik niet fijn.

Maar waarom vraag je het eigenlijk? Je kunt toch ook bij een webshop opzoeken wat ze verkopen voor meisjes? Iedereen draagt toch wat ze prettig vinden.


Hipsters en mijn  BH hangt van de tijd van het jaar en de gelegenheid af (zomer, winter, welke bloes die ik er over draag, sexy mood of nie, party,  school, enz) en soms niks. 


Hallo meisje welke soort  bh of onderbroek draag jullie graag. Ook string of


@Rene15 ik draag gewone bh's met of zonder pad's of bh-topje. Soms geen (70A)

Onderbroek is een hipster of gewoon onderbroekje.


sport bh’s en broekjes dingen all the way (comfort over looks)


Welke  merk soort sport bh draag je  jellyfishxx7


Ik draag bhs van hunkemöller 75c en dan eigenlijk altijd voorgevormd of push up. En dan sport bhs ook wel. Die zitten heerlijk. Sport bhs niet van de hunkie


Hey!

Ik heb veel verschillende, maar geen strings. Eigenlijk vind ik het fijn om veel uit te proberen.

Grtjes, Cat


Hey!

Ik heb veel verschillende, maar geen strings. Eigenlijk vind ik het fijn om veel uit te proberen.

Grtjes, Cat

Ik draag ook geen strings. Waarom is dat eigenlijk altijd het eerste wat jongens vragen? Dat ze ze zelf aantrekken als ze dat fijn vinden!?

Voor de rest gewoon uitproberen inderdaad. Heb meestal de gewone broekjes van Hema of Zeeman aan.


Reageer