Skip to main content

Hoi 

Ik heb een vraag voor de meiden wat voor ondergoed dragen jullie rond 13 jaar en wat voor kleur of met een print

Ik ben een meisje van 13 en vind boxershorts het leukste om te dragen liefst vrolijke prints of kleuren geen zwart.


Ik ben een meisje van 13 en vind boxershorts het leukste om te dragen liefst vrolijke prints of kleuren geen zwart.

Draag je bij voorbeeld geen strings of bh


Bh natuurlijk wel hier net hetzelfde verhaal met vrolijke prints of kleuren geen zwart of kant of van die dingen strings draag ik echt niet niet hou er niet van liever boxershort of slips.


Bh natuurlijk wel hier net hetzelfde verhaal met vrolijke prints of kleuren geen zwart of kant of van die dingen strings draag ik echt niet niet hou er niet van liever boxershort of slips.

Oke dankjewel nu weet ik waneer ik aan het fantaseren  ben over jonge meiden wat voor ondergoed ze dragen

 


Ik draag altijd gewoon een string of slip met push-up bh of normale en het liefst bijpassend en matchie, vaak gewoon wit of rood ofzo xx (13 jaar)


Ik ben 15 een draag vaak een brazilian en dan een bh. Meestal wel bij elkaar passend.  Op een of andere manier heb ik veel lichtroze een zwarte setjes. 


12 jaar en ik liefste slipje of boxer. String nog nooit gedaan.

Maiskolfje X


Reageer