Skip to main content
Hey allemaal,



Ik heb laatst iets nieuws ontdekt en ik word er echt heel erg geil van. Ik pak dan mn broers gebruikte onderbroeken uit zijn wasmand en ga er aan rukken enzo. Die geur maakt me echt geil. Is dit raar? of straks komt mn broer er achter. Doet iemand dit ook?



Groetjes BallonLampion
hoi BallonLampion,



ik had gedacht dat ik dat hier nooit ging vertellen, maar ik heb dat ook met boxers van vriendjes.



Eén vriendje had het verteld dat hij dat deed, nou ja, eigenlijk niet echt verteld, maar hij lag een keertje met een boxer over zn gezicht te rukken toen ik zn kamer binnen kwam.



Zn moeder zei dat ik wel door mocht lopen naar zijn kamer en dat doe ik wel vaker en toen lag die daar bloot op bed en hij zag me niet binnen komen door die boxer voor zn ogen. Ik had expres ook heel zachtjes gedaan, omdat ik hem gwn wilde laten schrikken, maar toen zag ik dit. Nou trekken we elkaar wel eens vaker dus zo schokkend was het allemaal niet. Eerder wel opwindend. Toen kuchte ik en toen schrok hij haha en uiteindelijk was hij heel blij om mij te zien en niet zn moeder ofzo.



Af en toe ruilen we boxers, das toch wel geil, dus ik snap je wel dat je dat opwindend vindt.



Soms komen we ook klaar in elkaars boxer en geven hem dan pas weer terug. Ja ik weet dat het raar over kan komen, maar tis gwn supergeil om te doen.



Gr. JJ



Btw 3 * €31 = € 93
Hey @jjboy, geil verhaal ik wou dat ik een vriendje had dat we dat konden doen met ruilen. Die geur is echt hemels. Ik heb dat niet bij mijn eigen boxers tho alleen die van mn broer (dat is de enige jongen van wie ik het heb geroken)



Groetjes



Pls andere jongen of misschien meisjes die dit ook hebben vertel je verhaal.
Eigenlijk hoopde ik dit nooit aan iemand te vertellen

Maar mijn oom,nicht van 16 en neef van 18 gingen op vakantie en toen moesten ik,me grootouders en me moeder op het huis passen.

Ik sliep in de kamer van me neef, en raad is wat ik onder het kussen vond?

Jupp een onderbroek, ok ik vond het niet heel geil maar wel een beetje, toen ik thuis bleef toen de ouderen boodschappen deden, ging ik naar de kamer van me nicht en gewoon voor de nieuwschierigheid gekeken wat voor onderbroeken en bh's ze had.

Zelf vond ik dit niet erg btw want tis niet alsof ik iets seksuels met familie heb gedaan.....(wat wel erg zou zijn)

Maarja dat is eigenlijk het enige

Niet veel speciaals
heey ballonlampion,



dat je van die geur opgewonden raakt is heel normaal, daar hoef je je absoluut niet voor te schamen. waar ik alleen wel voor zou oppassen is dat het de geur is van je broer, en dat is niet echt goed. als je broer of je ouders erachter komen denk ik niet dat ze er heel blij mee zijn. je ouders snappen misschien wel dat je soms opgewonden bent en dat je dat wilt uitten, maar dat kun je dan op een andere manier doen dan met de geur van je broer. probeer anders een vriendje te zoeken en dan zijn geur te gebruiken. dat is bovendien ook een stuk opwindender 😉



Greetzz!!

Marzaro :d
@marzaro, wat is er mis met mn broers geur. Ik ben er beetje verslaafd aan 😳. plus ik zoek geen vriendje, als ik iemand ontmoet okay is dat leuk 🙂.



Groetjes Ballon
Heey ballonlampion,

zoals ik al zei: er is niks mis met het opwindend vinden van een geur. het is alleen wel een beetje oppassen omdat het de geur van je broer is. het zou namelijk behoorlijk moeilijk worden als je gevoelens krijgt voor je broer door zijn geur 😉

in het begin denk je daar nog niet zo aan, maar als dat langer aanhoud krijg je heel gemakkelijk ook fantasieën over je broer en dat moet je wel proberen te voorkomen ;)



Greetzz!!

Marzaro 😃

het is niet heel raar maar je moet verliefd worden op je broer ofzo 


Reageer