Vraag

onderbroeken jatten

  • 3 August 2020
  • 4 reacties
  • 1029 Bekeken

Badge

ik pak de laatste tijd onderbroeken van mijn zusje en kleren van haar en dan vind ik het leuk om daar in de avond wanneeriedereen slaapt in mijn kamer te lopen en in te plassen. dit deed ik ook een keer bij de zus van een vriend toen pakte ik ook een paar kleren van haar. maar de laatse keer ging het fout ik was toen bij mijn vriend in de avond aan het gamen en toen moest  hijnaar buiten helpen met zijn ouder wat in de tuin te doen en toen dacht ik van nu kan ik de kleren van zijn zus pakken dus ik liep naar de kamer van haar en ik was bezig met die kleren te pakken en  toen kwam die zus naar boven en zag mij in haar slaapkamer staan. en zag ze dat ik haar kleren pakte. en ik keek om want ik hoorde haar op de trap. en toen stond ze daar. in haar bh en slipje. en ze waarom ik die kleren pakte en toen vertelde ik de waarheid maar. en daarna zei ik dat ze dit niet mocht doorvertellen , maar toen zei ze dat zal ik niet doen als jij nu al je kleren uittrekt en toen deed ik dat maar. en zij deed toen ook haar kleren uit en begon ze mij afte trekken en mij te pijpen en we hadden toen heel snel seks. daarna zei ze je mag de kleren hebben en ik zal niks vertellen. en toen kwam mijn vriend weer naar boven en ik ging toen snel naar zijn kamer en gingen we weer verder met gamen. hij had gelukkig  niks doorgehad. maar kan dit of niet en  moet ik dit vertellen tegen mijn ouders?

 

ik ben trouwens 13 jaar en zij 15 jaar.


4 reacties

Reputatie 1
Badge +2

Dit is een raar verhaal...

Reputatie 1
Badge +2

Nep verhaal

Badge +3

Nice

 

Hoi

 

‘t Is op zich vrij ongebruikelijk om seks te hebben met iemand die je vrijwel voor het eerst ziet. Daarnaast vind ik het maar respectloos van dit meisje, dat ze jou vroeg om je uit te kleden. D’r is ook nog een verschil tussen iets echt fijn vinden, en iets lichamelijk fijn vinden. De seks voelde lichamelijk misschien wel fijn, maar ergens had je er misschien toch je twijfels bij?

 

Het is aan jou om te bepalen of je dit graag met je ouders bespreekt. Wat extra advies en steun kan echter nooit kwaad. Eventueel zou je ook kunnen chatten of bellen met de Kindertelefoon, voor een extra opinie. In ieder geval goed dat je dit topic aangemaakt hebt. Op die manier heb je het al eens van je afgeschreven. 

 

Gr. Kenshin

Reageer