Vraag

onbekende man die ging aftrekken

  • 22 September 2020
  • 14 reacties
  • 783 Bekeken

Ik zat vandaag lekker rustig aan het water. En toen kwam er een man aan gefietst. En hij ging zitten op het bankje niet naast mij. En toen bleef hij naar mij kijken. En later ging hij zelfs aftrekken. Om mij. Is dit normaal ?


14 reacties

Wat denk en vind je zelf? Is het normaal dat een onbekende in het openbaar op jou gaat masturberen; niet echt nee. Ook gwn strafbaar btw

Reputatie 3
Badge +3

Heyy, nee dat is zeker niet normaal vind ik. Ik vind dat hij wel gewoon even had mogen kijken ofzo maar aftrekken waar jij ook nog 'bij" bent is wel een beetje apart. Had hij gezien dat jij het gezien had? Hij heeft toch voor de rest niks gedaan bij je?

 

Ik hoor wel..

Ciaoo x me

Hey sweetdreamer. Nee hij had volgens mij niks gezien dat ik keek. Nee heb heeft niks gedaan bij mij.

Reputatie 3
Badge +3

onnodige quote verwijderd-

Oo gelukkig maar

 

Vond het eigenlijk wel grappig en leuk 

Badge

ik zou gwn de politie gebeld hebben

Reputatie 3
Badge +3

wel een beetje gek van die man

Reputatie 3
Badge +3

onnodige quote verwijderd-

Oo gelukkig maar

 

Huh welke quote is verwijderd 🤔ik had geen quote geplaatst voor zover ik weet maar oke

Reputatie 3
Badge +3

Vond het eigenlijk wel grappig en leuk 

Waarom vond je dat leuk en grappig? 

Dat hij ging kijken enzo vond het helemaal niet erg 

Reputatie 3
Badge +3

Dat hij ging kijken enzo vond het helemaal niet erg 

Je zag het dus als een soort compliment?

zelfde meegemaakt, zat op een bankje en was op men gsm bezig, blijkbaar stond er achter mij iemand zich af te trekken maar ik had dat niet door, op een gegeven moment zie ik 5cm van mijn arm allemaal sperma tot voor mij spuiten :p omg, maar eigenlijk was het nogwel vet geil ,ik zei nog jammer dat ik het niet eerder zag dan had ik wel meegedaan, maarja die persoon was opeens snel weg dan ;(

Ja sweetdreamer zag het als een compliment 

 

Fappen_ for_life hij zag dat ik keek terwijl hij aan het aftrekken was 

Reageer