Vraag

Omgeving vindt mij te jong maar ik ben dr klaar voor

  • 30 July 2018
  • 2 reacties
  • 165 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo ik ben een meisje van 14 en ik heb sinds een maand een vriend van 15, we zijn allebei nog maagd en we hebben het er over gehad en we zijn er ook allebei aan toe om seks te hebben. Alleen mijn vriendinnen zeggen dat ze mij te jong vinden en mn ouders hebben het ook al een paar keer gezegd, moet ik nu seks met hem hebben of niet?

2 reacties

Als jij je erbij prettig voelt en als je het 100% weet moet je ervoor gaan doe lekker wat jij zelf wilt maar als je nog twijfelt denk echt goed naa of je het echt wilt want als je HET al gedaan hebt is er geen weg meer terug( tekst aangepast door Kindertelefoon Forumregel 2, ga respectvol met elkaar om.)
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Je bent inderdaad jong, maar niet per se te jong. Als jij denkt dat je ‘er klaar voor bent’ en als jij seks met je huidige vriendje wil hebben staat niks jou in de weg. Misschien kan je het nog een half jaar uitstellen of iets dergelijks. Dan kan je je vriend beter leren kennen (zeker op seksueel gebied) en gun je jezelf nog wat tijd om te beslissen. Tot die tijd kun je genoeg dingen uitspoken met je vriend. Je bent pas een maand samen, dus er zullen nog veel dingen te ontdekken zijn. Je ontmaagding zal dan waarschijnlijk ook veel soepeler en fijner lopen. Je voelt je (nog) meer op je gemak bij hem en inmiddels weet je een beetje wat zijn voorkeuren zijn. Met beide doel ik op seks voor de duidelijkheid. Andersom geldt dit uiteraard ook zo en daar heb jij weer profijt van.

Reageer