Vraag

omgaan met een fetish

  • 28 August 2019
  • 4 reacties
  • 1422 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik ben een jongen van 17 en woon in het mooie drenthe. En spreek ik zo plat als kan. Ben bezig met m'n eigen bedrijf mbo niveau 4. Veel stappen met de maten van de keet. En ben niet vies van alcohol of roken
Kort om ben ik een dood normale jongen.
Ik heb alleen 1 groot probleem. Ik heb een extreme fetish en helaas niet 1. Elke maand ontdek ik wel weer een nieuwe terwijl ik sexueel niet actief ben. Ik ben nog maagd en helemaal geen ervaring op het gebied van sex. Ik zal je de heftigste vertellen. Beschermende kleding : bodyprotectos zwemvesten en zelfs bitjes van de hockey heb ik al eens gehad. En nog wel meer.
Kleding dat strak zit om je lichaam echt goddelijk.
Als er een stroom fetish bestaat heb ik dat ook blijkbaar want ik kan ook niet van de schokbandjes van de honden afblijfen. Vind ik zo geil. En ik vind het zelfs geil als ik dingen moet eten/drinken wat ik niet lekker vind bv zuivel.
En dan heb je ook nog eens adult baby. Dat vind ik ook zo prachtig . Soort luierfetish. En wat ik al helemaal t mooiste vind is vernedering geniaal. Ik heb nog wel meer dingen waar ik echt enorm op geil
Mijn ouders weten van niks. Mooi houden zo
Maar ik kan er niet meer tegen. Als ik over straat loop (winkelcentrum) bv en we zijn 2winkels verder dan kan ik alweer terug naar huis toe want dan ben ik zo geil als een bossie siepels. En dat onthou ik dan en zo gouw ik er weer aandenk dan gaat mijn jongeheer weer. En dat gaat dag in dag uit zo. Het is zelfs zo erg dat mijn school prestaties er op achteruit gaan . Ik denk dat verder niemand op dit forum het zelfde heeft als ik . Maar ik probeer het toch miss heeft iemand tips om er vanaf tekomen. Ik kan me nu 9van de 10 keer inhouden omdat ik niet wil dat mensen er achter komen maar vroeg of laat gaat dat een keer mis omdat mijn gevoelens steeds sterker worden voor bepaalde dingen . En als dat gebeurt dan is het voorbij en jaag ik mij hardstikke dood opterapel
Omdat ik mij er enorm voor schaam en dan al helemaal . Hoop dat dit allemaal anoniem is en dat ik niet te traceren ben. Ik kijk uit naar jullie tips.
Gr persoon zonder naam

4 reacties

Ik zou gewoon zeggen, er mee door blijven gaan, als jij er gelukkig van wordt dan zal het toch geen kwaad kunnen he, Zie wel dat het niet te erg uit de hand loopt, zodat je niet meer onder de mensen kunt komen zonder geil te worden. Succes
Hoii !

Tjah, een fetish kan behoorlijk opwindend zijn maar in jou geval kan je behoorlijk veranderen in extreem.
Een goede vriend van mij (wij praten gewoon over seks, dat vinden wij niet raar want hey, wij zijn tenslotte super goede vrienden) die zei ooit, als ik geil ben, in een openbare ruimte (denk bijvoorbeeld aan school) dan denk ik altijd aan iets wat echt totaal niet geil is. Gewoon echt helemaal niet.
TANDENPOETSEN ! of SOEP ETEN WAT VEELSTE HEET IS.

Hij zegt dat het bijna altijd werkt en dat je stijve penis dan niet meer omhoog staat.
Ik heb daar geen ervaring mee want ik ben een vrouw hahah.

Maar probeer dat dan is, gewoon denken aan iets wat echt totaal niet interessant is.
Of denk gewoon aan een heel goor wijf. Dat kan ook xD

Succes !
Xoxo

Hoi.

 

Ik heb de zelfde fetish als jij hebt.

Ik ben ondertussen al wel wat ouder maar toen ik jong was liep ik ook hier tegen aan.

Ik heb het op kunnen lossen door er over te praten met een vertrouwens persoon. 

Maar ook door er wat mee te doen.

Ik heb op internet verschillende fetish sites ontdekt en daar ontdekte ik dat ik echt niet de enigste was.

 

Na een poosje chatten met iemand heb ik de stap genomen om samen eens wat te doen net mijn fetish.

Doordat ik eindelijk eens kon voelen en ervaren hoe het is om strakke vesten te dragen en andere dingen die je beperken in beweging is mijn fetish niet meer zo invloedrijk  op mijn sociale leven.

Het is nog steeds een groot geheim van mij die maar enkele mensen weten.

 

Zo nu en dan doe ik nog steeds dingen samen met die persoon maar ook vaak zelf met mijn eigen spullen.

 

Ik hoop dat ik je hier iets mee heb kunnen helpen.

 

Badge

Ja maar dat is toch gewoon normala probeer er zelf mee te doen hoe je het kan doen en doe het voorzichtig ja

Reageer