Hoe oud ben je? 14
Ben je jongen of meisje? Meisje
Zit je vaak op Omegle? Vroeger wel
Trek je dan af?/Vinger je dan? Nee
Zet je de camera aan als je dat doet? Nee
Breng je je gezicht in beeld? Nee
Wat vind je het geilste om te doen op Omegle? Ik vind t niet geil perse
Geilste ervaring op Omegle. Vroeger toen ik 12 of 11 was ging ik altijd met 20jarigebnudes verwisselen, echt heel veel spijt van achteraf. Ik weet niet wat ik dacht en wie me toen op deze gedachte heeft gebracht.
Hoe oud ben je? 14 Ben je jongen of meisje? Jongen Zit je vaak op Omegle? ja Trek je dan af?/Vinger je dan?waarom zou ik? Zet je de camera aan als je dat doet? Wtf Breng je je gezicht in beeld? Ik wil niet dood Wat vind je het geilste om te doen op Omegle? Pedofiel uit lachen Geilste ervaring op Omegle? Haha
Hoe oud ben je? 15
Ben je jongen of meisje? Jongen
Zit je vaak op Omegle? Af en toe
Trek je dan af?/Vinger je dan? Ja, vaak wel
Zet je de camera aan als je dat doet?Breng je je gezicht in beeld? Nee,
Wat vind je het geilste om te doen op Omegle? Als ik een meisje of vrouw vind aftrekken en dat zei zich dan vingert. Maar met een jongen of man is ook wel geil.
Geilste ervaring op Omegle? Een paar keer samen met een meisje gecamd van ongeveer net zo oud als ik en ze liet dan echt alles van haar vagina zien.
@RickyB -onnodige quote verwijderd- KT
Hoe vind je die meiden?
Omegle bestaat inmiddels niet meer maar dit zijn mijn antwoorden van die tijd.
- Hoe oud ben je? 16
- Ben je jongen of meisje? Jongen
- Zit je vaak op Omegle? Zat ik wel, bijna dagelijks
- Trek je dan af?/Vinger je dan? Ja
- Zet je de camera aan als je dat doet? Ja
- Breng je je gezicht in beeld? Nee
- Wat vind je het geilste om te doen op Omegle? Met mensen aftrekken, kijken hoe ze klaarkomen
- Geilste ervaring op Omegle? Niet perse geilste maar wel grappigste, ik heb ooit iemand overtuigd om met een markeerstift op zijn eikel te tekenen, was wel grappig om te zien.