obeesvriend denkt dat hij een vrindien heeft in gelderland maar dat is niet zo

  • 7 August 2019
  • 6 reacties
  • 309 Bekeken

Badge
hallo,

een vriend van me heeft een denkbeeldige vriendin in gelderland maar datr kan niet want hij heeft obees en in het zwembad had hij ook nog fix met een tienjarig meisje (hij is 13 en obees) maar die vriendin bestaat niet echt maar gaat hij dan vreemd als hij fix had met dat 10 jarige kind(fix bedoel ik sex in de bosjes)

6 reacties

Badge
gaat hij dan vreemd? en kan je wel een vriendin hebben met obees
Badge
Dit is heel normaal ik heb dat ook.
(Ps. ik heb jongere meisjes gehad.)
Zelf ben ik 13
Dit is heel normaal ik heb dat ook.
(Ps. ik heb jongere meisjes gehad.)
Zelf ben ik 13

I heb ook een paar jonger meisjes gehad. Hoewel ik het wel prima vond merkte ik bij alle jongere meisjes (2 a 3 meisjejs) dat ik zelf op een andere denklijn zat dan hun. Ik was met mnaatste jongere meisje 13 en zij was toen 10. Ik heb het toen bewust uitgemaakt omdat ik en op iemand was, en zij zat op een heel ander denkniveau. Zij had nog nooit over bv seks nagedacht terwijl ik toen al drie keer per week rukte. Ik vind persoonlijk een meisje van je eigen leeftijd het fijnste.

Oof is dit nog on-topic? Vgm ben ik best afgeweken wat niet echt m'n bedoeling was xD.
Ik vind het zelf nogal een rare vraag PaardenD.

Waarom zou iemand die stevig is of volgens jou obees heeft geen vriendin kunnen krijgen. Waarom zijn deze mensen anders dan slanke mensen?

Jij zegt dat zijn vriendin niet echt bestaat, is dat werkelijk zo? Of is dat iets wat jij vindt of denkt. Omdat je zelf misschien wat slanker bent dan deze jongen? En misschien zelf nog niet iemand heeft gevonden?

Sorry hoor, maar ik vind het gewoon een belachelijke vraag. ' kan je wel een vriendin hebben met obees'. Waarom zou je dat niet kunnen hebben, zijn slanke mensen beter dan?!.

Gelukkig weet je zelf niet eens waar je over praat als dat deze jongen eerst ' fix' heeft in het zwembad, en vervolgens schrijf je fix = seks in de bosjes. Ik wist niet dat er bosjes waren in een zwembad.

Spookyzx
Hoi

Je vraagt je af of je vriend vreemdgaat, aangezien hij vertelt al een relatie te hebben met een meisje in Gelderland. Volgens jou zou je vriend met moeite een relatie kunnen krijgen, omdat hij wat steviger is.

Moest deze vriend seks hebben met een meisje terwijl hij al een partner heeft die te Gelderland woont, gaat hij inderdaad vreemd. Ik weet niet hoe open hun relatie is, of ze bepaalde afspraken met elkaar hebben, maar vele koppels zullen het niet appreciƫren als hun partner seks heeft met een ander.

Dat je vriend steviger zou zijn, zou geen rol mogen spelen in zijn kansen op een relatie. Jij voelt je misschien aangetrokken tot een slanker type, maar dat hoeft niet te betekenen dat jouw voorkeur unaniem is. Wie weet is deze vriend van je erg bescheiden, en schept hij daarom niet op over zijn relatie.

Groetjes
Kenshin
gaat hij dan vreemd? en kan je wel een vriendin hebben met obees
Tuurlijk kan je een vriendin hebben met obees. Wat een rare vraag.

Reageer