nudistische familie

  • 12 August 2021
  • 9 reacties
  • 2992 Bekeken

Badge

Hallo, ik ben een jongen van 14 (ik ben homo en mijn lul is slap 13 cm en stijf 16 cm.) Ik heb een broer (16) een moeder (47) en een vader (53). Onze familie is heel nudistisch, nou eigenlijk ik eerst niet omdat ze mij nog te jong vonden maar nu ik oud genoeg ben mag ik ook naakt door het huis lopen enzo en mee naar het naaktstrand. Ik ben dus een puber sinds m'n 11ste en ben dus best al ver qua lichaam (grotere penis/harig/bredere schouders) en dat had mijn gezin dus nog nooit gezien en toen laatst liep ik voor het eerst naakt door het huis en toen zag m'n moeder me dus voor het eerst in een lange tijd naakt en ze was helemaal geschokeerd en verbaasd want mijn vader heeft een best kleine penis en dunne schoudertjes, en toen ging ik tv kijken en later kwam mijn vader ook thuis van zijn werk en die keek ook even op enzo, en toen later om mijn broer te roepen voor het avondeten ging ik naar mijn broers kamer toe en hij was aan het aftrekken en dat heb ik al heel vaak gezien dus dat is niet gek ofzo en toen stopte hij even en ging ik naast hem zitten en toen vertelde ik hem dat onze ouders me voor het eerst naakt hadden gezien in een lange tijd want ik dacht dat er iets mis met me was en toen zei hij zovan 'laat eens zien' en toen kleedde ik me uit en hij zei zovan 'ooh je hebt gewoon een grote lul gast' en toen was ik wel even blij enzo. En toen gingen we avondeten en toen hadden we het erover en zei ik zovan 'waarom keken jullie mij zo raar aan' om even te kijken of hun hetzelfde zouden zeggen als wat mijn broer zei en hun zeiden 'je bent al heel volwassen qua je lichaam, je bent groter dan je vader😅' en toen moesten we allemaal lachen, later gingen mijn broer en ik nog ff aftrekken. Mijn vader had ons gehoord... Is dit gek?


9 reacties

Een beetje apart in de zin van dat het - voor zover ik weet - niet de norm is, maar als jullie hier allemaal akkoord mee zijn, moeten jullie het vooral zo blijven doen. Daar zou de buitenwereld niet echt effect op moeten hebben.

Dat je ouders en broer even aan je lichaam moeten wennen is gezien de context niet gek. Over een tijdje zal het vast niet zo spannend meer zijn.

Even uit nieuwsgierigheid; hoe gaat dat dan? Lopen jullie 24/7 naakt door huis? Want je zegt wel ergens dat je je gaat uitkleden. En is het niet heel onhandig met inkijk en onaangekondigde bezoekjes (of pakketjes e.d.)?

Badge

Een beetje apart in de zin van dat het - voor zover ik weet - niet de norm is, maar als jullie hier allemaal akkoord mee zijn, moeten jullie het vooral zo blijven doen. Daar zou de buitenwereld niet echt effect op moeten hebben.

Dat je ouders en broer even aan je lichaam moeten wennen is gezien de context niet gek. Over een tijdje zal het vast niet zo spannend meer zijn.

Even uit nieuwsgierigheid; hoe gaat dat dan? Lopen jullie 24/7 naakt door huis? Want je zegt wel ergens dat je je gaat uitkleden. En is het niet heel onhandig met inkijk en onaangekondigde bezoekjes (of pakketjes e.d.)?

Meestal lopen we gewoon naakt overal en als we uit huis gaan (restaurant ofzo) gaan we wel gekleed, maar als we bijvoorbeeld tv kijken in de avond zijn we gewoon naakt (laatst keken we een film en toen was er een seks scene en mijn vader en broer kregen een stijve en daardoor kreeg ik juist weer een stijve🤣)

(laatst keken we een film en toen was er een seks scene en mijn vader en broer kregen een stijve en daardoor kreeg ik juist weer een stijve🤣)

Oei, dat lijkt me echt heel ongemakkelijk haha. Afijn, ieder zijn ding :)

Badge

(laatst keken we een film en toen was er een seks scene en mijn vader en broer kregen een stijve en daardoor kreeg ik juist weer een stijve🤣)

Oei, dat lijkt me echt heel ongemakkelijk haha. Afijn, ieder zijn ding :)

Voor ons is het heel normaal, ik zie mijn ouders ook vaak seks hebben, of als mijn broer zijn vriendinnetje weer mee naar huis neemt zie ik hun ook wel eens, zij ik soort van familie voor ons.

Reputatie 7
Badge +5

Wij zijn thuis ook naturist maar wat ik niet snap is dat je ouders je te jong vonden?

En je was toch al naakt toen je naar de kamer van je broer ging? Maar dat terzijde 

Badge

Wij zijn thuis ook naturist maar wat ik niet snap is dat je ouders je te jong vonden?

En je was toch al naakt toen je naar de kamer van je broer ging? Maar dat terzijde 

Ik liep met kleding aan mijn broers kamer in en toen hadden wij gesprekje en toen vroeg hij mij of ik me wou uitkleden

Reputatie 3
Badge +3

Het nudistische is best normaal denk ik… zelf geen ervaring mee maar lijkt me geen kwaad kunnen… aftrekken met je broer zou ik nou net niet doen😂 maar als jullie er blij mee zijn is het helemaal prima toch. Het klinkt best geil tbh!!

Badge

Het nudistische is best normaal denk ik… zelf geen ervaring mee maar lijkt me geen kwaad kunnen… aftrekken met je broer zou ik nou net niet doen😂 maar als jullie er blij mee zijn is het helemaal prima toch. Het klinkt best geil tbh!!

Klopt wel, mijn broer heeft een sixpack en dat vind ik wel heel geil. Hij heeft ook op de perfecte plekken beharing enzo, mijn vader heeft een best wel enorme lul dus dat vind ik ook best wel geil

Reputatie 3
Badge +3

@Timwillson  klinkt zeker super geil!! Gwn lekker van genieten dan zolang jullie t allemaal oké vinden🙃

Reageer