Vraag

nudisten camping sex met meisje naast mij

  • 26 April 2024
  • 7 reacties
  • 1167 Bekeken

Badge

Hi ik ben een jongen 15 verblijf op een nudisten camping en er is een meisje die naast mij verblijft we kennen elkaar al een paar dagen maar ze ziet er heel leuk uit en heb altijd een stijven bij haar ik zou graag een keer sex hebben met haar of dat ze mijn vriendin word maar hoe doe ik dat ( ze is trouwens even oud)


7 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Haar vragen

Reputatie 7
Badge +12

Hey, ik vind op dit moment in een vest en kniebroek lopen al koud, dus ik ben niet echt jaloers op je qua kleding. Ik denk on topic dat je haar beter eerst kunt leren kennen en zien of je elkaar leuk vind. En een leuke tijd hebben en haar lief hebben.  Dat zou ik in elk geval eerst allemaal willen :) 

Tover xxx

Reputatie 2
Badge

Dus ziet ze dat je een stijve hebt aangezien je geen kleren aan hebt😬😬😬

Badge

Ja

Badge

Ik zou gwn aan haar kutje voelen en vragen of het oke is en dan meer

Hoe oud zijn jullie en wat heeft zij allemal?

 

Badge

Ik zou gewoon eerst met haar praten en zorgen dat je vrienden wordt en elkaar beter leert kennen en misschien elkaars nummer uitdelen en contact opbouwen en daarna pas kijken na een tijdje of jullie elkaar leuk vinden

Reputatie 4
Badge +3

Ik zou gwn aan haar kutje voelen en vragen of het oke is en dan meer

Hoe oud zijn jullie en wat heeft zij allemal?

 

Je gaat niet zomaar aan iemand haar kutje voelen! Dat is aanranding. Ook al loopt ze naakt rond op de nudistencamping dan wil dat niet zeggen dat je zomaar aan haar mag zitten.

 

Dus @Onbekend101 eerst gezellig met haar praten en leuke dingen doen en dan merk je vanzelf of ze jou ook zo leuk vindt. En je kunt het altijd voorzichtig vragen dan.

 

Groetjes en succes, Super

Reageer