Skip to main content

nudist worden

• March 3, 2026
  • 11 reacties
  • 685 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo ik ben 14 en nieuwe hier en ik wil een nudist worden. Ik ben vaak naakt in me kamen en slaap ook naakt. Ben vorige zomer naar een naaktstrand in de buurt gegaan maar ik werd de hel tijd raar aangekeken het was rustig die dag dus er waren maar 3 mensen. En er kwam een man naar me toe en vroeg of ik samen met hem ging liggen ik was toen weg gegaan want ik vond het erg spanend. Hebben jullie nog tips voor me

11 reacties

Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • March 3, 2026

Misschien deze zomer nogmaals proberen? Nu nog niet, daar is het nog veel te koud voor😅

Op zich vind ik weinig kleding ook wel fijn. Niet helemaal naakt hoor, dat is alleen wanneer ik douche, maar het liefst met korte broek en ook blote voeten want het geeft een soort "vrij" gevoel. 

Yusa xx 😘

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • March 3, 2026

Hey, ik ken een camping in mijn omgeving waar iedereen ook ongekleed is en ik kan me best voorstellen dat dat fijn is en vrij voelt. Ook is er zo'n strandje aan *een rivier* bij mij in de buurt. Ik vind het prima als mensen zich daar goed bij voelen. Sommigen koppelen het aan seksuele dingen maar dat is onzin. Misschien kun je er wat meer info over zoeken op internet, er zijn vast serieuze verenigingen die zich hier mee bezig houden. Volgens mij is het allemaal niet zo raar en mysterieus als mensen denken maar ik heb zelf geen ervaring. Als jij dit leuk vind, doen! 

Liefs Tover xxx

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 3, 2026

door wie werd je raar aangekeken. goed dat je bent weggegaan. probeer altijd bij andere mensen te gaan liggen is veiliger. waren het alleen mannen die samen lagen?

Forum|alt.badge.img

*Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon*

@DJEE Kon toen niet bij andere mensen in de buurt liggen wat was er bijna alleen

Forum|alt.badge.img

*Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon*

@Yusa Ik wil wel het weer proberen kijken of het dan beter gaat ❤️

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • March 3, 2026

Hoi hoi, ik snap het wel. Heb ik ook wel. Zou je misschien de volgende keer met vrienden kunnen gaan? Of misschien met familie. Dan heb je een groepje en ben je misschien veiliger. Of als je alleen wilt zou je kunnen gaan op een punt waar het heel druk is en in de buurt van een gezin gaan liggen. Als het rustig is of veel mensen zijn waar je oncomfortabel bij voelt, gewoon weggaan.

Groetjes Lupus

Forum|alt.badge.img

nog een vraag voor jullie zou je een nudist willen worden 

Ikweetgeennaampje123
Forum|alt.badge.img+3

Jazeker! Ik ben beginnend naturist (eigenlijk nudist) vanaf mijn 14e ik ben nu 16. Ik lig vaak zelf naakt in de tuin, slaap, naakt, speel/ontspan vaak naakt op het boerenbedrijf van mijn moeder, heb naaktgezwommen en ga komende zomer naar oa naar een naaktcamping en veel stranden natuurlijk!

Have fun!

Gr. Ikweetgeennaampje123

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • March 4, 2026

@anonymous100000 Met wat ik al zei in mn eerste reactie zou ik het best willen. Zeker als iedereen daar ongekleed is. Volgens mij valt dat na een kwartier al helemaal niet meer op. Ik zou wel eerlijk gezegd eerst moeten durven. Maar dat had ik ook met rokje dragen. En op zich geloof ik meteen dat het wel fijn is. 

Liefs, Tover xxx

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • March 6, 2026

nog een vraag voor jullie zou je een nudist willen worden 

@anonymous100000 , lijkt me wel fijn. Ik ben zoiezo wel eens (bijna) naakt want soms gaan kleren irriteren, maar af en toe wil ik thuis zeker wel kleren aan. Ik wil zeker ook wel een keer naar een naaktstrand gaan, ben het ook aan het plannen met een paar vrienden 

Groetjes Lupus 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • March 9, 2026

Ik ben graag bloot en vind het leuk om dat buiten te zijn. Dat kan niet zomaar en ik kan ook niet zomaar met vrienden of familie op het strand alles uit doen, ookal wil ik dat wel. Ik zou heel graag een vriendje of vrienden willen die met mij naar een naaktstrand zouden gaan. Alleen kom ik er niet zo makkelijk denk ik, maar misschien toch eens doen.