Skip to main content

Hallooo (jongen 14 )

 

Gisteren stond ik in de douch met mijn crush te chatten en ik heb wat foto’s gestuurd van mezelf en ze vroeg of ik men ding wou doorsturen.. later die avond heb ik dat gedaan en er is niks misgelopen, er is niks gescreend of gedeeld ze vond het zelf heel hot en ze wou nog foto’s , alleen deze morgen nigeerde ze mij nogal en deed ze alsof er niks was gebeurd...

 

wat is de oorzaak volgens jullie ? 
 

alv bedankt 

Ik heb zelf wel eens met een meisje hetzelfde gedaan, maar toen ze me negeerde, kreeg ik later te horen dat het toch gescreend was. Met een ipad over de telefoon, overscreenen dus. Ik wil je niet bang maken, maar er is een kans dat je foto toch gescreend is. 


Ik heb zelf wel eens met een meisje hetzelfde gedaan, maar toen ze me negeerde, kreeg ik later te horen dat het toch gescreend was. Met een ipad over de telefoon, overscreenen dus. Ik wil je niet bang maken, maar er is een kans dat je foto toch gescreend is. 

Hallo 

maar gisteren was het zo van : toon nog 😏 , cutie , 🤭

was dat dan fake of zou het kunnen dat ze nu gwn niet meer geil is ofzo ? 

( ik ken haar al redelijk lang )

 


Heyy

De kans zit er altijd in dat het fake was, zoiets kun je heel moeilijk voorspellen. Je kunt haar nog eens sturen, zoiets van “waarom skip je me” maar of het zal werken of niet weet ik niet.  Ik hoop voor jou dat ze het gwn druk heeft ofzo.


Heyy

De kans zit er altijd in dat het fake was, zoiets kun je heel moeilijk voorspellen. Je kunt haar nog eens sturen, zoiets van “waarom skip je me” maar of het zal werken of niet weet ik niet.  Ik hoop voor jou dat ze het gwn druk heeft ofzo.

Ok dankje voor het antwoord 


Reageer