Vraag

nudes

  • 18 July 2020
  • 3 reacties
  • 170 Bekeken

Badge

Heb je ooit een nudes gestuurd ik wel  naar een meisje die ik vertrouw en ze stuurt mij terug maar ia dit raar em sturem jullie ook en hoe vaak


3 reacties

Dit gebeurt tegenwoordig heeel veel. Dus het is niet raar. Of het verstandig is…… vind ik persoonlijk niet.

Hoe erg je haar ook vertrouwt, er kan altijd wat mis gaan. Misschien speelt ze wel dat zij jou leuk vindt om zo een nude van jou te krijgen, misschien deelt ze de foto's met vriendinnen die er dan weer onzorgvuldig mee omgaan en hij toch nog op straat belandt, misschien krijgen jullie een keer ruzie en publiceert ze hem of dreigt ermee als chantage. Kan hele rits ellende van komen. Dus niet heel verstandig.

Maar die keuze en overweging is aan jou. Als jij haar 100% vertrouwt en bereidt ben deze risico's te nemen is er niemand die je tegenhoudt. 

 

Denk er maar eens over na, zoek er desnoods wat over op, op internet. Daar staan genoeg ervaringen en tips van anderen.

 

Groetjess

Badge

broer zolang het tussen jullie blijft is t oke, je krijgt van haar zij krijgt van jou. is goede ritme, als je vertrouwt dan heb je gewoon dikke cash broer

Hey Hutsanoniem21

 

Zoals xLisa zei is het versturen van nudes niets zeldzaams, maar is het ook niet zo verstandig. Vanaf dat jij op ‘verzenden’ klikt ben je namelijk vrijwel alle controle over de foto’s kwijt. 

 

Mijn ex-vriend vroeg weleens om zulke foto’s. Dat heb ik altijd geweigerd. Ook als iemand je belooft de foto’s zorgvuldig en achter slot en grendel te zullen bewaren, kan er altijd wat mis gaan. Computers kunnen gehackt worden, en telefoons worden gestolen. Best niet doen dus, dat versturen van naaktfoto’s. 

 

Gr. Kenshin

Reageer