Beantwoord

Nudes?

  • 2 July 2019
  • 4 reacties
  • 1719 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben een meisje van 13 en er is een jonge van 15 dat men vriendje al geweest is en me nu vaak om nudes vraagt maar ik weet niet wat ik moet doen iemand tips?
icon

Beste antwoord door Anonymous 2 July 2019, 10:25

Bekijk origineel

4 reacties

Hoi!

Of je naaktfoto's wil sturen is volledig aan jezelf.
Toch zou ik je het willen adviseren om het niet te doen. Je bent nog vrij jong, maar bovenal noem je dat de jongen je vriendje geweest is, als jullie nu geen relatie meer hebben zou ik dus zeker geen naaktfoto's sturen. Je weet nooit wat hij hier mee kan doen, en als je geen relatie hebt zie ik het nut er verder ook niet van in.
In mijn ogen kan het dus alleen maar negatieve gevolgen hebben voor jou zelf.
Nogmaals; Het blijft je eigen keuze. Maar als je het niet wilt, maak dat hem gewoon duidelijk, en kom voor jezelf op!

Groet: Tikotoko
Hoi!

Of je naaktfoto's wil sturen is volledig aan jezelf.
Toch zou ik je het willen adviseren om het niet te doen. Je bent nog vrij jong, maar bovenal noem je dat de jongen je vriendje geweest is, als jullie nu geen relatie meer hebben zou ik dus zeker geen naaktfoto's sturen. Je weet nooit wat hij hier mee kan doen, en als je geen relatie hebt zie ik het nut er verder ook niet van in.
In mijn ogen kan het dus alleen maar negatieve gevolgen hebben voor jou zelf.
Nogmaals; Het blijft je eigen keuze. Maar als je het niet wilt, maak dat hem gewoon duidelijk, en kom voor jezelf op!

Groet: Tikotoko

Dankuu maar het probleem is nu ook dat hij me blijft vragen....
Reputatie 5
Badge +3
Gewoon eerlijk aangeven dat je het een no-go vind
zeker gezien wat er met naakt fotos kan gebeuren
Niet doen als jij het niet will, het Kan namelijk gevaarlijk zijn en met dit soort dingen moet je eigenlijk niemand vertrouwen.

Reageer