Beantwoord

Nu al seks?

  • 26 March 2019
  • 6 reacties
  • 318 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey, ik ben Quinty,

ik ben 14 en ik wil graag weten of het normaal is om nu al seks te hebben?
sommige meiden op mijn school hebben het namelijk al regelmatig.
icon

Beste antwoord door Anonymous 26 March 2019, 16:52

Bekijk origineel

6 reacties

Hey, Quinty,

Het draait er niet om of het 'normaal' is, maar wanneer je er klaar voor bent. Sommigen zijn er eerder klaar voor dan anderen.

Groetjes,
Geen_Naam
Hi Quinty

Zoals Geen_Naam zei, is de een hier vroeger klaar voor dan de ander. Het kan dat je vriendinnen seksueel actief zijn, terwijl andere leeftijdsgenoten hier nog helemaal geen behoefte aan hebben. Er is geen sprake van een deadline of vereiste per leeftijd.

Groetjes
Kenshin
Idd als jij voelt dat je er klaar voor bent dan is dat zo! Dan moet je wel nog eens overleggen met de gene met wie he seks hebt of zij/hij dat oké vindt.
Hey, Quinty,

Het draait er niet om of het 'normaal' is, maar wanneer je er klaar voor bent. Sommigen zijn er eerder klaar voor dan anderen.

Groetjes,
Geen_NaamIdd als jij voelt dat je er klaar voor bent dan is dat zo! Dan moet je wel nog eens overleggen met de gene met wie he seks hebt of zij/hij dat oké vindt.

Dankje
Idd als jij voelt dat je er klaar voor bent dan is dat zo! Dan moet je wel nog eens overleggen met de gene met wie he seks hebt of zij/hij dat oké vindt.
Dankjewel
Hey, Quinty,

Het draait er niet om of het 'normaal' is, maar wanneer je er klaar voor bent. Sommigen zijn er eerder klaar voor dan anderen.

Groetjes,
Geen_Naam

Thx

Reageer