Vraag

Nu al seks??

  • 16 February 2018
  • 2 reacties
  • 242 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben 15 jaar en ben al ontmaagd ik heb het gevoel dat ik gewoon veel te jong ben en het was dus ook niet de goede jongen (ben een meisje). Maar ik denk wel vaak aan seks. En weet niet goed hoe ik moet masturberen of in ieder geval ik weet wel hoe alleen niet hoe ik mezelf moet laten klaar komen.
Please geef tips

2 reacties

Als je het fijn vond en er een goed gevoel bij had dan is er niks mis mee! Dat was helaas niet zo maar daar kun je nu niks meer aan doen. Dat masturberen daar kan ik je niet mee helpen want ik ben een jongen maar volgens mij zijn daar al best veel topics over!
Ik ben zelf 13. ik heb t laatst ook met een jongen gedaan. ik voelde me erna zo fk kut!
ik woon op een groep, en ben zelfs weggelopen naar huis omdat ik er heel veel spijt van heb.
maar ik heb ook foto's/filmpjes gestuurd dus was nog een stapje erger.
Ik en die jongen hebben nog steeds contact en willen het nog een keer doen tenminste dat hebben we tegen elkaar gezegd.
maar de 1x voelde ik me zo kut, en ik weet ook niet eens of het de jongen is waar ik het mee wil doen.

ik vertel dit omdat ik zelf ook heel vaak over sexs nadenk, en het ook veel te vroeg gedaan heb. nog vroeger dan jij.

maar de tip die ik je kan geven is:
je kan het niet meer terug draaien! je zult het van jezelf moeten accepteren dat jij het eerder dan de meesten kinderen hebt gedaan. en volwassen zeggen dat je het niet op jonge leeftijd moet doen, maar ze geven geen leeftijd! Dus het is voor jezelf wat je een goeie leeftijd vind. en dat het niet misschien de goeie jongen is gedaan, dat kan je niet meer terug draaien.

dus je zult het moeten accepteren dat je het op jonge leeftijd hebt gedaan. want je kan het niet meer terug draaien. en iedereen maakt fouten!

Reageer