Vraag

Nooit liefde gehad?

  • 9 April 2019
  • 3 reacties
  • 228 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi
Ik schaam me super veel
Omdat ik nooit seks heb gehad,
Een vriendin heb gehad, of zelfs nooit heb gezoend als een 18 jarige
Ik weet nou niet of dat normaal is,
Maar denk het zelf niet.
Ik durf zelf nooit met meisjes te praten omdat ik denk dat mijn sex gedoe niet goed genoeg is om een meisje te bevredigen.
Dus heb ik een kunstvagina gekocht en een autoblow om het half te kunnen ervaren..
Ik kan het 1uur volhouden met die dingen
Maar ben bang als ik echt seks heb dat ik in 1x kom

Hoe moet ik hiermee omgaan
Want het zit al jaren achterna..

3 reacties

hoi
Omdat ik nooit seks heb gehad,
Een vriendin heb gehad, of zelfs nooit heb gezoend als een 18 jarige

het is heel normaal dat je nog nooit een vriendin heb gehad. ik ken heel veel mensen die dat nog nooit hebben gedaan of iets.
je hoeft je echt niet te schamen.

Ik durf zelf nooit met meisjes te praten

ik denk dat je gewoon moet oefenen met meisjes gaan praten. het hoeft niet altijd over intiene dingen te gaan. sterker nog ik denk niet dat een meisje het zou waarderen dat je alleen daar over praat.

ik hoop dat dit je een beetje helpt

groetjes
bella
Hoi

Je hoeft je niet te schamen over het feit dat je nog nooit intiem bent geweest met een meisje. Ik vermoed dat er wel meer jongeren zijn die nog niet heel ervaren zijn in de liefde. Het lijken me vooral degenen die er vroeg bij waren, die hier open over praten. Hierdoor kan je het gevoel krijgen dat je de enige bent die nog niet zo ervaren is.

Heb je een meisje in gedachten die je graag beter zou leren kennen? Je kan gerust op haar afstappen, en een gezellig gesprekje voeren. Weinig meisjes zullen het appreciƫren als je bij de eerste ontmoeting meteen de seksuele kant opgaat, dus om je weinige ervaring hierin hoef je je geen zorgen te maken.

Ook verder in een relatie speelt er een hoop meer mee dan seks. Naast het feit dat een gezonde relatie op een hoop andere dingen gebaseerd is naast seks, is het heel normaal dat je bij een partner nog moet leren wat hij of zij fijn vindt. Ook bij jongeren met ervaring kan het gebeuren dat ze moeten leren wat hun partner fijn vindt, aangezien iedereen een andere voorkeur heeft. Er zijn trouwens verschillende manieren om je partner te bevredigen. Penetratie is niet de enige. Je mag je partner gerust vragen wat ze fijn vindt.

Groetjes
Kenshin
hoi,

het is zeer normaal. ik denk dat je hier juist trots op moet zijn, meiden willen juist geen afgelikte boterham. en natuurlijk de eerste keer gaat niet perfect zijn, oefening baart kunst.
take it slow als je praat met een meisje, don't force it! als het de ware is komt alles goed.

groetjes & succes xoxo

Reageer