Skip to main content
Vraag

Nog steeds regelmatig verkracht

• December 27, 2025
  • 3 reacties
  • 896 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hii, 

Het is alweer heel lang geleden sinds ik hier ben geweest. Ik ben nog steeds met mijn vriendje die mij heeft verkracht. 

Nog regelmatig wordt ik door hem verkracht/aangerand. Ik zie het als een soort straf van mijzelf. Ik weet het, het is echt dom dat ik er niks mee heb gedaan, maar ik weet niet hoe ik het moet melden bij mensen om mij heen. 

Het is vaak een soort gevoel die ik krijg in mezelf met het idee, Saar dit is wat je hebt verdiend en je verdiend niemand. Dan maar dit... 

Hij is inmiddels 17 en ik 16.. Nu hij ouder is, houdt hij mij ook steviger vast en heeft die mij gisteren ook vastgebonden. Als je weet wat BSDM is, dan weet je hoe ik er gister uitzag... 

Ik weet het, het is dom dat ik bij hem blijf en het niet vertel. Maar weet iemand hoe ik het kan stoppen? Ik hou echt van hem en als we niet samen alleen in een kamer of woonkamer zijn, dan is hij ook echt heel anders en lief. We hebben het echt heel gezellig samen, zoals samen naar de bios, samen gezellig shoppen... Maar het zijn de momenten dat we alleen in een ruimte zijn... 

Gr. Saartje

3 reacties

Anya
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • December 27, 2025

Hai Saartje10! 

Het is niet oke als iemand je verkracht ook al denk je: ‘Ik heb het wel verdiend’ 

Je kan het tegen hem zeggen (Ik ben hier niet zo goed in dus wss helpt dit niet) of het proberen te vermijden om met hem alleen te zijn ookal kan dat best lastig zijn je kan er ook met iemand mee praten zoals je beste vriendin die je vertrouwt of je ouders en dit samen oplossen ik hoop dat je meer tips van andere mensen krijgt, want dit helpt niet veel :( nou ja… 

xxAnya

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • December 27, 2025

Hey! Dit is niet goed voor jou hoor. En van hem snap ik niet dat hij dit doet. Je moet eigenlijk asap van hem af.  Wat hij gedaan heeft is strafbaar en is al reden genoeg om hem per direct te dumpen. Sorry dat ik het zo hard zeg. Misschien kun je eens met de Kindertelefoon bellen voor een goed advies. Je zegt al dat het niet oké is, nee dat is het ook echt niet. Hoe lief hij daarna ook weer is. Hij mag dit niet en jij hoeft  dit niet langer te verdragen. Het is al erg dat het gebeurt is maar het moet echt stoppen. Kies voor jezelf en stop met hem, echt. Laat je daar bij helpen en steunen natuurlijk ♥️😘 maar sorry, eigenlijk zou je aangifte moeten doen en hem dus nu meteen dumpen! Als jongen schaam ik mij bijna voor hoe sommige andere jongens zijn en doen. Sterkte met alles 😘

Liefs, Tover xxxx 

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • December 27, 2025

Hoi, 

Ah jeetje wat heftig..😓

Ik ben het helemaal eens met ​@Tover01 , en snap dat die momenten waarop hij lief is misschien fijn zijn maar als dat alleen is met anderen erbij moet je je denk ik wel afvragen hoe oprecht dat is..😐Uberhaupt dat hij dit doet is absoluut niet oke… die lieve momenten komen op mij ook een beetje over als een spelletje om het contact te houden en voor de buitenwereld te doen alsof alles oke is.. :/  Dat is super fout van hem en je verdient veel beter❤

Misschien kan het helpen om een brief te schrijven aan iemand die je hiervoor vertrouwd?..❤

Liefs😘